Ik heb sinds een aantal dagen de NX9420 laptop. Alleen het internet doet het niet. Ik heb geen draadloos internet maar internet via de kabel van UPC. Echter als ik de kabel erin steek doet internet het niet, ik heb al geprobeerd een nieuwe verbinding toe te voegen maar dit werkt niet. Als ik naar netwerk verbindingen ga staat daar 1394 verbinding en wireless network connection. Ik heb met een wedstrijd samen met mijn vriendin deze laptop gewonnen, we hebben er dus 2. Bij die van haar doet hij het echter wel, en bij deze niet. Weet iemand hoe dit komt?
Verwijderd
Je hebt onder netwerk connecties geen 'local area connection' (kabel)
Kijk eens in het control panel -> system -> Hardware -> Device Manager of je netwerk kaart correct geïnstalleerd is. Er mag geen rood kruis of geel '!' voor staan.
Edit:
Deze zou er tussen moeten staan:
Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet
Kijk eens in het control panel -> system -> Hardware -> Device Manager of je netwerk kaart correct geïnstalleerd is. Er mag geen rood kruis of geel '!' voor staan.
Edit:
Deze zou er tussen moeten staan:
Broadcom NetXtreme Gigabit Ethernet
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 09:12 ]
die staat er niet tussen, alleen 1394 net adapter en Intel (R) PRO/Wireless 3945 ABG Network Connection. Betekend dit dat de netwerk kaart niet goed geinstalleerd is of er simpel weg gewoon niet in zit? Ik heb net me vriendin gebeld en als zij de kabel erin doet dan komt hij ertussen te staan en als ze hem eruit haald dan weer niet. Bij mij komt hij er helemaal nooit tussen te staan.
ik heb geprobeerd vanaf de cd drivers te installeren maar hij geeft telkens de melding dat de installatie vroegtijdig beeindigt is. Hij geeft hiervoor geen reden op. Is deze Broadcom kaart gewoon stuk of weten julie misschien een andere reden hoe het komt dat deze kaart niet gezien wordt?
ik heb geprobeerd vanaf de cd drivers te installeren maar hij geeft telkens de melding dat de installatie vroegtijdig beeindigt is. Hij geeft hiervoor geen reden op. Is deze Broadcom kaart gewoon stuk of weten julie misschien een andere reden hoe het komt dat deze kaart niet gezien wordt?
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2008 15:43 ]
Update: Na in de bios de settings weer naar default te zetten deed hij het even, toen hij weer opstarten herkende hij de kaart en werd hij geinstalleerd. Nadat ik de bluetooth en dus wireless aanzette deed hij het niet meer en wil hij het ook niet meer doen nu. Er is ds ergens nog een instelling die niet helemaal lijkt te kloppen