Toon posts:

Chello juiste weg ingeslagen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan me nog de oude tijden herinneren dat je bij het downloaden niet boven de 20 KB uitwam ;(

Maar nu... ik haal toch meestal wel de 100Kb /sec. en dikwijls ook wel de 150Kb /sec.

En dit op piektijden. Hoe zit het met andere medetweakers en hun Chello verbinding?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmm toen ik pas kabel had kon ik downen met 500 Kb/sec

nu haal ik max 200 op goede servers, maar het is al weer beter als een tijdje terug, het is nu redelijk stabiel

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-08 14:08
Jammergenoeg gaat het hier bij essent alleen maar achteruit. Ik heb al een poosje geen 350Kb/s meer gehaald. Had vanmorgen nog 210 maar das wel het snelste van de afgelopen week!!!

Advanced sheep-counting strategies

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
tja waar zijn die tijden heen met die opgefokte LANCITY modems ;)

Verwijderd

>:) @home ole

ik haal nu nog steeds makkelijk 300+ kB/s en ik heb het nu al bijna 1 jaar :)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:50

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Yippie 7,8k/sec! Demon ISDN! :r

* Harmen wants kabel! >:)

Whatever.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Op maandag 19 februari 2001 10:11 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
tja waar zijn die tijden heen met die opgefokte LANCITY modems ;)
Ik heb een Lancity modem, kun je die opvoeren dan?

• Capo
  • Niet online
Chello is hier best lekker bezig moet ik eerlijk toegeven........... ook al doe ik dat helemaal niet graag..

Verwijderd

Topicstarter
idd. Ben er heel erg tevreden over. Die nieuwe Terayon modems zijn lekker stabiel en snel. BTW. Chello heeft paar weken geleden 3 nieuwe monsterservers geplaatst.

Verwijderd

Over het algemeen doet Chello 't hier aardig... zo'n 150-170 kb/s als het een beetje lopen wil.

helaas valt me op dat het zo af en toe ook wel eens wat midenr gaat. Ik heb bijvoorbeeld een paar weken last gehad van duidelijk problemen met de verbinding.... mindere download, slechte ping waarden, timeouts en packetlosses.

Nu gaat alles echter weer goed.

Ik weet dat het niet kan, maar anders zou je denken dat Chello af en toe wat met de bandbreedte aan het 'schuiven' is om zo iedereen redelijk tevreden te houden :?

Verwijderd

Zit er nu zo'n 4 weken op en heb er niets dan lof voor over. Kheb nog niet één moment gehad dat ik niet kon internetten (en ik zit er vaak achter :)), snelheden tussen de 140-150 k/s...zelfs 's avonds nog een behoorlijke 80 k/s...maar misschien ben ik wel te snel tevreden, na drie jaar met 6 k/s (ISDN) te hebben gedaan.

Verwijderd

Laat ze die slome news-server maar eens maken. :(

• Warbringer
  • Laatst online: 21:39
Op maandag 19 februari 2001 10:19 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

Ik heb een Lancity modem, kun je die opvoeren dan?
ARP -S [Mac adres modem] [Ip gateway in je subnet]

dat is het..
kan zijn dat je het mac adres en IP om moet draaien, weet ik zo ff nie..

I want to live forever, so far.. so good.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op maandag 19 februari 2001 10:28 schreef Gordijnstok het volgende:
idd. Ben er heel erg tevreden over. Die nieuwe Terayon modems zijn lekker stabiel en snel. BTW.
True!
Moet echt eerlijk toegeven dat ik de laatste tijd best tevreden ben over chello :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Public_Enemy_#1
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-08 18:41
Toen ik nog bij Gelrevision zat (nu opgeslokt door chello) had ik nog meer snlheid dat wat ik nu heb ! 180limiet suxxx !!! en bovendien heb ik nog steeds heel veel uitval.....

Dat chello moge branden op de bandstapel !

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op maandag 19 februari 2001 10:09 schreef Gordijnstok het volgende:
Kan me nog de oude tijden herinneren dat je bij het downloaden niet boven de 20 KB uitwam ;(
Duh.. vroeger had je maar 30KBs downstream :)

• En1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 17:49

En1

Op dinsdag 20 februari 2001 16:08 schreef Public_Enemy_#1 het volgende:
Toen ik nog bij Gelrevision zat (nu opgeslokt door chello) had ik nog meer snlheid dat wat ik nu heb ! 180limiet suxxx !!! en bovendien heb ik nog steeds heel veel uitval.....

stel je nie zow aan man :r
weez blij dat je 180k haalt

Maximum effort - Deadpool

• Warbringer
  • Laatst online: 21:39
Op dinsdag 20 februari 2001 16:08 schreef Public_Enemy_#1 het volgende:

Al die Gelrevision migranten mogen vranden op de brandstapel altijd klagen over trage verbinding, vooral die lulletjes uit het 213.46.*.* gebied. En dat terwijl de ping reply tijd met 32 byte onder de 80 zit en de ping reply tijd met 1472 (grootste size in 1 enkel pakket zonder TCP headers) onder de halve seconde.

maw: Zeur niet.

I want to live forever, so far.. so good.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 23:59

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik ben niet blij met Chello, wou zo snel mogelijk overstappen op ASDL, maar daar hoor je ook verhalen over :(:(:(:(:(:(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Na een hele tijd steeds lagere snelheid bij Chello (Almere)nu een perfecte snelheid. Monteurs (ja 2 stuks) hebben het modem vervangen waarna mijn snelheid van ca. 12 kByte/s naar 150 kByte/s omhoog is geschoten.

Dit is wel perfect eigenlijk. :+

:? Heb ik al die maanden ellende gehad door dat modem :(

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24

Blauw

De Schreeuw

Mijn Chelloverbinding is eigenlijk heel wisselend. Soms 280K/S soms helemaal nix........Maar het wordt wel steedds beter moet ik zeggen.......het zou toch niet ooit echt een concurent van ASDL worden? :D?

Verwijderd

Met de snelheid is niks mis. Maar de verbinding is niet echt constant. Dus vaak uitval. Vooral de laatste tijd.

Verwijderd

Nooit echt problemen gehad, ik heb het sinds augustus in Drachten. Bevalt me best zo, de downloads zijn weer wat aanvaardbaar idd. En ach, wat voor alternatieven zijn er? ADSL? Te duur, ISDN? traaaag....Maar als het een beetje kan (nooit) neem ik een OCE42 verbindingetje.../me droomt af en voelt zich zoals hij zich in een droom voelt....Of is het toch de wiet? :)

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vooruit gegaan?

Waarom wacht mijn vriendin dan al een half jaar totdat ze EINDELIJK 's een keer een afspraak maken :?

Verwijderd

?????

M'n broer heeft pas Chello + Priority aangevraagd en met een week of 4 was alles aangesloten en werkende....
Pagina: 1