KPN ExperiaBox met MSN ??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:22
Ik heb een aantal problemen met mijn "Internet".

2 dingen.

1. Als ik op een ventrilo server ben ingelogd. En de huistelefoon wordt gebeld dan wordt ik na zn 10 seconden gedisconnect op ventrilo... Ik kan meteen weer reconnecten, maar is heeel irritant.

2. Met MSN Kan ik niet normaal een webcam aanzetten. Elke keer na 5 Minuten valt deze eerst 10 sec still (timeout ofzo) en dan valt ie uit. Die blijft ie doen... Op elke pc in het huis. Dus lijkt me een router issue.

Ik heb zelf geprobeerd extra de MSN poorten open te zetten. UpnP ingeschakeld (was volgens de kpn help nodig voor windows messenger, dus was te proberen)

Router resetten oid werkt ook niet.

Voor het Ventrilo probleem heb ik echt geen flauw idee hoe dat kan... En niemand op internet lijkt dezelfde problemen als ik te hebben ... :S

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix1987
niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-10 14:01
Wat meer info is handig, maar als je het IPB topic doorleest zie je waarschijnlijk de oplossing al staan.
Waarschijnlijk ST780? Dan staat early fragementation waarschijnlijk aan dat i.c.m. MSN en cam niet fris werkt. Lees het laatste IPB-topic door ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix1987
Had het IPB topic als een grof doorgekeken.

Ook gezocht op MSN Dan krijg ik maar 6 posts te zien... hier heb ik dus ook niks aan.
Wat is dat early fragmentation dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet nog steeds nie twat early fragmentation is. en de KPN helpdesk wist he took niet.
Maar las op ipbforum.nl iemand die last had van dat zijn internet snelheid omlaag ging tijdens het bellen. Hiervoor werdt early fragmentation uitgeschakeld om het te verhelpen.
Ik heb dus een ticket aan laten maken dat ik dit probleem had (A) nooit getest eigenlijk, misschien heb ik het ook wel haha. Maar vandaag terug gebeld dat het is uitgezet. en bij de volgende firmware update moet het probleem verholpen zijn.

Hoop dat mijn andere problemen nu ook verholpen zijn