Ik zag eergisteren Service Pack 1 van Vista tussen de Windows Updates op m'n PC staan. Prima, installeren die hap. Echter geeft hij aan dat de update 1,9MB groot is, en hij is binnen 2 seconden geïnstalleerd. Bij opnieuw updates zoeken staat hij er ook weer vrolijk tussen.
Dan maar handmatig. Via Microsoft gedownload, installatie starten en wachten maar. Kijk, nu doet hij er al langer over, dit lijkt er meer op. Echter blijft hij nu hangen iets voorbij de helft. Ik heb hem al eens een uurtje zo laten staan, maar hij gaat helemaal niet meer verder.
Een beetje Googelen leverde weinig op, wel foutmeldingen en dergelijke, maar geen installaties die gewoon blijven hangen. Een forum search hier leverde ook niets relevants op.
Iemand die misschien dezelfde ervaring heeft of hier meer vanaf weet?
P.S.:
Systeem specs voor het gemak:
Gigabyte GA-X48-DS5
Intel E8400
2GB Corsair PC6400 C4
HIS ATI HD3870
Samsung Spinpoint F1 750GB
Vista Home Premium 32 bit
Dan maar handmatig. Via Microsoft gedownload, installatie starten en wachten maar. Kijk, nu doet hij er al langer over, dit lijkt er meer op. Echter blijft hij nu hangen iets voorbij de helft. Ik heb hem al eens een uurtje zo laten staan, maar hij gaat helemaal niet meer verder.
Een beetje Googelen leverde weinig op, wel foutmeldingen en dergelijke, maar geen installaties die gewoon blijven hangen. Een forum search hier leverde ook niets relevants op.
Iemand die misschien dezelfde ervaring heeft of hier meer vanaf weet?
P.S.:
Systeem specs voor het gemak:
Gigabyte GA-X48-DS5
Intel E8400
2GB Corsair PC6400 C4
HIS ATI HD3870
Samsung Spinpoint F1 750GB
Vista Home Premium 32 bit