Ik zit in een beetje lastige situatie, mijn samsung tv (le27s71b) is kapot gegaan en ik heb daarvoor garantie aangevraagd. Geen probleem voor Samsung, ze hebben netjes iemand langsgestuurd welke een nieuw panel heeft besteld. Helaas waren deze niet meer leverbaar en nu wordt er een procedure opgestart waarbij mijn tv wordt opgehaald en de winkel van aankoop het inkoopbedrag krijgt gestort. In overleg met die winkel mag ik nu een nieuwe tv uitzoeken. Ik ben echter niet degene die de tv heeft aangekocht. Nu weet ik niet of ik daarmee ook mijn recht op garantie verlies, ik heb de aankoopbon overigens wel. Nu kan ik me wel voordoen als degene die hem heeft aangekocht, maar doordat ik op 2 uur rijden afstand woon zou ik het graag via een andere EP (winkel van aankoop) willen regelen. Bovendien ben ik bij de samsung service wel bekend onder mijn eigen naam, die deden er niet moeilijk over, ik ben enkel bang dat de winkel dat wel gaat doen en wel het inkoopbedrag incasseren, maar een nieuwe tv weigeren te leveren.
Weet iemand of ik als tweedehands koper gewoon in mijn recht sta?
Weet iemand of ik als tweedehands koper gewoon in mijn recht sta?
[ Voor 11% gewijzigd door DarkShadow op 16-05-2008 17:09 ]