If it aint fixed, it's broken.
Kan een geval van teveel stof in de computer zijn. Hoe oud is dit systeem? MacBooks hebben soms last van oververhitten, IIRC. Heb je ook een andere browser geprobeerd (Firefox)?
Heb m sinds eind maart...Elledan schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 23:55:
Kan een geval van teveel stof in de computer zijn. Hoe oud is dit systeem? MacBooks hebben soms last van oververhitten, IIRC. Heb je ook een andere browser geprobeerd (Firefox)?
Nadat ik safari heb afgesloten en opnieuw heb opgestart is t probleem altijd verholpen, en daalt de temperatuur ook meteen... maar goed. Het zou niet mogen kunnen toch?
Het lijkt erop dat jouw Safari een probleempje heeft waardoor het extreem veel CPU gebruikt met als resultaat dat het systeem enorm warm word. Natuurlijk kan het ook aan de QT plugin liggen.
Verwijderd
dit probleem heb ik ook... Maar dan met het bekijken van wmv bestanden... Ik heb verder de laatste versie van flip4mac en Safari.
Ik heb hier ook last van. Helaas nog geen oplossing gevonden. Ik hoop maar dat een van de partijen vandaag of morgen een update uitbrengt die het fixt.
Bij mij zijn het inderdaad ook vaak wmv bestanden. Gebruik dezelfde software hiervoor.Verwijderd schreef op zondag 18 mei 2008 @ 09:01:
dit probleem heb ik ook... Maar dan met het bekijken van wmv bestanden... Ik heb verder de laatste versie van flip4mac en Safari.
Verwijderd
Staat "Bewaar films in schijfcache" (Systeemvoorkeuren -> Quicktime) aangevinkt? Je kan deze uitvinken of eventueel vergroten.Bakkert schreef op zondag 18 mei 2008 @ 13:17:
[...]
Bij mij zijn het inderdaad ook vaak wmv bestanden. Gebruik dezelfde software hiervoor.
Flip4Mac heeft op z'n forums hier een thread over lopen; ze raden mensen aan Quicktime te downgraden (via Pacifist) naar versie 7.3.1.
Volgens hen ligt het aan een verandering in Quicktime 7.4, dit zou inderdaad met de komst van 10.5.3 weleens opgelost kunnen zijn, en hopelijk ook voor 10.4.11 gebruikers.
Volgens hen ligt het aan een verandering in Quicktime 7.4, dit zou inderdaad met de komst van 10.5.3 weleens opgelost kunnen zijn, en hopelijk ook voor 10.4.11 gebruikers.
[ Voor 16% gewijzigd door MahRain op 19-05-2008 16:28 ]
Pagina: 1