Kent iemand een library die grote Tiff bestanden (1,5 - 2,2 GB) bestanden efficient om kan zetten naar Pdf. (aan te roepen via VB of PHP). Uiteraard het liefst gratis
iTextSharp?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Verwijderd
iTextSharp: http://itextsharp.sourceforge.net/
Hier heb ik goede ervaringen mee. Ik heb hiermee onlangs een kleine 300.000 PDF-bestanden gemaakt van een kleine miljoen aan TIFF-bestanden.
Hier heb ik goede ervaringen mee. Ik heb hiermee onlangs een kleine 300.000 PDF-bestanden gemaakt van een kleine miljoen aan TIFF-bestanden.
Eeh, een lib opzoeken lijtk me nu niet zo'n probleem? Hier in PRG is het in elk geval de bedoeling om in eerste instantie zelf opzoek te gaan en ook aan te geven in je startpost wat je zelf al hebt gevonden en waarom dat niet voldeed. Nu komt het neer op een ordinair scriptrequest en loopt een topic zoals dit gewoon uit in een dom opsom topic.
Wil je aub Programming Beleid - De Quickstart eens doorlezen voor een volgende keer?
Wil je aub Programming Beleid - De Quickstart eens doorlezen voor een volgende keer?
[ Voor 27% gewijzigd door Creepy op 16-05-2008 16:00 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Dit topic is gesloten.
![]()