Ik ben me een beetje aan het verdiepen in VJ achtige toestanden. Voor het afspelen van wat mooie visuele effecten en wat opgenomen videomateriaal wil ik eigenlijk wel twee video uitgangen hebben. Bestaat deze mogelijkheid door bijv. een wat nieuwer moederbordje te nemen en twee videokaarten te gebruiken in SLI of CrossFire of juist niet met SLI of CrossFire... Of misschien bestaat er wel een USB->VGA/tv-out adapter?
van een kaart met een dubbele tv-out heb ik nog niet gehoord, misschien dat het mogelijk is om een extra videokaart te plaatsen? Een dual videokaart systeem is zeker mogelijk, maar misschien is het een idee om gebruik te maken van een DVI --> HDMI link te nemen in combinatie met je tv-out. Er van uitgaande dat een van je tv's een digitale HDMI ingang heeft. Zo niet, zou iemand anders met een dual videokaart systeem kunnen zeggen of de tv-out van de tweede videokaart een signaal geeft.
Het is de bedoeling dat je de FAQ van dit subforum doorleest voordat je een topic opent. Als je dat gedaan had van tevoren dan had je gelezen hoe het zit met SLI/Crossfire (of gebrek eraan) bij multi-GPU setups. En USB-VGA controllers staan dan wel niet in de FAQ, maar er zijn eerdere topics over geweest. Daarom dat we verwachten dat je de search gebruikt
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()