Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Problemen met word converteren naar .pdf

Pagina: 1
Acties:
  • 740 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn scriptie (.doc) converteren naar .pdf, omdat de copyshop dat zo graag aangeleverd krijgt. Maar als ik via gratis programmaatjes dit probeer, dan krijg ik wel een pdf bestand, maar klopt de indeling van de tekst niet meer.

Taps die inspringen, hoofdstukken die niet op een nieuw vel beginnen etc! Wat kan ik hieraan doen?

THX

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Standeman

Prutser 1e klasse

En welke heb je dan geprobeerd??

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Office 2007 met de export to PDF functie?

PDF printer? ...

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En gebruik de standaard fonts, of print ze als bitmap. Non-standaard fonts worden namelijk vaak vervangen door de standaard (Arial, Times, Courier) fonts aan de hand van een tabel.

Maar je zult inderdaad wat specifieker moeten zijn. Welke heb je geprobeerd, en welke fonts? Je kan verder OpenOffice eens proberen, dat kan rechtstreeks exporteren naar een pdf-bestand.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Ik ken je probleem, had dit ook met grote rapporten met foto's e.d.
Tot dusver geen Freeware pdf printer kunnen vinden die dit juist weergaf in pdf documenten. :(
Uiteindelijk maar een versie van Adobe gekocht, deze werkte wel probleemloos.

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Die van Adobe is inderdaad erg goed, maar heb zelf ook goede ervaringen met pdf995

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:39

Sherlock

No Shit

Ik heb erg goede ervaringen met PDF creator, maar zoals al aangegeven is het wel handig om zelf even te vermelden welke freeware programma's je al gebruikt hebt...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Sherlock schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:08:
Ik heb erg goede ervaringen met PDF creator, maar zoals al aangegeven is het wel handig om zelf even te vermelden welke freeware programma's je al gebruikt hebt...
inderdaad. Gebruik pdfcreator veelvuldig voor m'n werk vanuit allerlei programma's en het heeft me nog nooit in de steek gelaten

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:00
CutePDF is ook een mooie!

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• Bad_Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-11 21:22
CutePDF is een erg goede PDF-printer alleen probeer hem niet bestanden van boven de 5mb te voeren. Ik heb het eens een keer geprobeerd met een poster die ik moest maken en ook op PDF moest inleveren, kwam er compleet geblokt weer uit. Als je office 2007 hebt, kan je deze plugin downloaden: http://www.microsoft.com/...E79ED87041&displaylang=nl , die werkt een stuk beter.

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Verwijderd

www.dopdf.com/ is ook een goeie

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Probleem is dat je iets fout doet, maar zonder iets te weten van opmaak, apps, etc. weten we niet wat, dus kunnen we je echt niet helpen. Welke Office, welke opmaak, welke PDFcreator, welke instellingen daarvan, welke andere PDFmakers doen het ook niet? Doen andere documenten het wel goed? <-- en wat is dan het verschil? Etc. Dit onderwerp past beter in OFF dan CSA, maar aangezien je - zoals je merkt - veel te weinig info / eigen inbreng toont sluit ik het ipv te verplaatsen.

Open eventueel een nieuw topic in OFF, als je niet al zat info hebt van de menen boven me, maar op deze manier heeft een topic op GoT geen zin.

Pro forma: ik gebruik al jaren - ook voor documenten van honderden blz en vele figuren - Fineprint PDFcreator (en vroegah als student Acrobat, maar dat is me te duur). Als student kan je vrij goedkoop niet-gratis tools kopen.

[ Voor 34% gewijzigd door F_J_K op 17-05-2008 17:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.