Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PayPal Winkelwagen Formulier -> Creditcard

Pagina: 1
Acties:

• tuxtiaan
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 21:23
hey,

Heb al druk gezocht en menig pagina/pdf van paypal doorgespit
Maar blijf met een probleem zitten..
Heb een webshop gebouwd met als betaalmogelijkheid paypal maar daarbij gelijk ook creditcard
Op het standaard betaalscherm van paypal staat rechts het inloggen en links een verhaaltje met in het klein onderaan 'betaal hier met credit card' en als je doorklikt krijg je het creditcard formulier maar nu wil ik dat dat formulier al zichtbaar is het moment dat je op de betaalpagina komt..

k gebruik een custom formulier dus niet een van de paypal button integraties
is er een variabele die ik over het hoofd zie ? of is het gewoon niet mogelijk..

op http://www.verrasjezelf.nl/creditcard.htm krijg je wel gelijk het formulier maar dit is volgens mij geen custom formulier maar een voorgebakken knop van paypal zelf :s

kan iemand mij verder helpen ?!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:54

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je hebt 3 mogelijkheden:

1. Zelf een formulier op je eigen pagina zetten en die gegevens doorsturen naar de PayPal-pagina waar ze dan al ingevuld zijn, maar nog steeds moeten worden bevestigd.
2. Je productkeuze verplaatsen naar het paypal-formulier doormiddel van een selectievak daar.
3. gebruik maken van de Name-Value Pair API, dan kan je PayPal helemaal verbergen maar het vereist veel meer werk omdat je dan zelf een betaalsysteem in elkaar moet knutselen wat communiceert met dat van PayPal.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:13

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

TS, ik wil je niet afkraken. Het is niet mijn bedoeling te flamen of wat dan ook. Dat gezegd hebbende:

Heb je enig idee wat het inhoud om dit soort dingen op je eigen site te doen? Ben je bekend met de eisen die gesteld worden aan het aanbieden van dit soort dingen? Wat is je kennis op het gebied van HTML, server side talen als PHP of ASP(.net)? Ik ga er even vanuit dat die op nagenoeg 0 zitten, aangezien de site is gemaakt met Frontpage Express. In dit geval: Dit wil je niet gaan doen!

Op het moment dat je ook maar iets gaat doen met creditcard interfaces op je eigen site, ben je namelijk al verplicht om een geldig, signed SSL certificate te hebben. Naar wat ik zie op deze site, gaat dit je zwaar boven de pet. Huur voor dit soort dingen professionals in die weten waar ze mee bezig zijn.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• tuxtiaan
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-10 21:23
@MueR:

ik wil ook niet afkraken,flamen oid,
mijn kennis van verscheidenne talen zit wel iets hoger dan 0 aangezien ik programmeer voor me beroep, die site gaf ik als voorbeeld, en heb dan ook niet zelf gemaakt anders werkte het al..want zoals ik in mijn topic aangeef moet mijn formulier direct naar de creditcard pagina en die gelinkte pagina doet dat al..wat zou dan het punt zijn om deze topic te starten...

ten tweede...ik wil geen interface op me eigen site zetten..ik wil het via paypal laten lopen..sterker nog..het loopt al via paypal alleen moet je bij paypal nogmaals doorklikken om door te gaan naar creditcard betaling..en dit wil ik eigenlijk overslaan

misschien was mn topic onduidelijk of is je kennis van begrijpend lezen nagenoeg 0 :P
ps.: nogmaals..ik heb die gelinkte site uit me topic niet gemaakt..voel me al geflamed dat je het alleen al denkt...frontpage..kommop zeg :o

@johnny:
ik heb in weze de eerste optie..een formulier bouwen met de benodigde gegevens voor paypal en dan kom je idd op de paypal pagina..en alles is ook wel netjes ingevuld alleen als je een creditcard betaling wil doen moet je nogmaals extra doorklikken en die doorklik wilde ik eigenlijk elimineren door misschien een extra variabele in het form oid maar k gok dat het um niet gaat worden

tevens kwam ik erachter dat als je deze paypal pagina benaderd met firefox is de doorklik niet nodig en krijg je gelijk het formulier voor de cc-gegevens..en op IE krijg je dus een verhaaltje waarin je moet doorklikken

maar..de klant is inmiddels tevreden dus l.b. :D
thx!