Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een DVD5 op me computer staan die ik graag zou willen afspelen op mijn computer, zonder hem op een dvd'tje te branden. Is dit mogelijk?

Zou ik er bijvoorbeeld een ISO van kunnen maken en die mounten?

Dan nog iets. Op de dvd komt een menu tevoorschijn, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die met mijn muis/toetsenbord kan bedienen? Want ik heb geen mediacenter afstandsbedeniening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 10:15
De manier die jij noemt kan, maar je kan ook gewoon afspelen via de files met bijv powerdvd, vlc player whatever :)

[ Voor 5% gewijzigd door punisher007 op 16-05-2008 14:15 ]

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:13:
Ik heb een DVD5 op me computer staan die ik graag zou willen afspelen op mijn computer, zonder hem op een dvd'tje te branden. Is dit mogelijk?

Dan nog iets. Op de dvd komt een menu tevoorschijn, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik die met mijn muis/toetsenbord kan bedienen? Want ik heb geen mediacenter afstandsbedeniening.
Dit had je makkelijk ook op google kunnen vinden maarja :)

Je kan er inderdaad een iso van maken. Ik denk dat je vob en sub bestandjes etc in je map met legaal verkregen materiaal staat?
Over het kijken kan ik je niet helpen, ik brand het altijd nl.

Over het menuutje.. Installeer VLC of Powerdvd :)

Halve net geen topic kaap:

Is het trouwens mogelijk om tóch die dvd bestanden af te spelen, net alsof je het op een dvd gebrand hebt?

Oftewel, wat de TS vraagt :+
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:16:
[...]
Maar ik zit dus met de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS. Hierin staan behoorlijk wat .vob bestanden. Dan zou ik ze allemaal 1 voor 1 moeten openen? Is er geen makkelijkere manier? Een programma die dit soort mappen kan afspelen bijvoorbeeld?

Heeft verder nog iemand antwoordt op het menu-probleem?

[ Voor 26% gewijzigd door Tomino op 16-05-2008 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:13:
Ja, dat kan met bijv. Deamon Tools.
Dit is ook mogelijk. De meeste (lees: bijna alle) mediaplayers (met DVD afspeelfunctie) hebben dit standaard ingebouwd dat het menu met toetsenbord of muis te bedienen is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
punisher007 schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:15:
De manier die jij noemt kan, maar je kan ook gewoon afspelen via de files met bijv powerdvd, vlc player whatever :)
Maar ik zit dus met de mappen AUDIO_TS en VIDEO_TS. Hierin staan behoorlijk wat .vob bestanden. Dan zou ik ze allemaal 1 voor 1 moeten openen? Is er geen makkelijkere manier? Een programma die dit soort mappen kan afspelen bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:16:
[...]

Met VLC mediaplayer kan je gewoon een map openen. Staat in het menu een optie "open dir".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
PilatuS schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:19:
[...]

Met VLC mediaplayer kan je gewoon een map openen. Staat in het menu een optie "open dir".
En dan wordt de map gelezen als een "gebrande dvd" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tomino schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:22:
[...]

En dan wordt de map gelezen als een "gebrande dvd" ?
Ja heb het gevonden. Probeerde het eerst met Media Player Classic, daarin kon ik het niet vinden. Met VLC moet je inderdaad gewoon Open directory selecteren en dan de map VIDEO_TS pakken. De muis/toetsenbord functie doet het ook in VLC ;) Slotje bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:29:
[...]

Ja heb het gevonden. Probeerde het eerst met Media Player Classic, daarin kon ik het niet vinden. Met VLC moet je inderdaad gewoon Open directory selecteren en dan de map VIDEO_TS pakken. De muis/toetsenbord functie doet het ook in VLC ;) Slotje bedankt
d:)b Top, jij wat geleerd, ik wat geleerd! :)

én dat na 4 jaar gebruik van VLC :')

[ Voor 4% gewijzigd door Tomino op 16-05-2008 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 08:42
Als je PowerDVD gebruikt moet je op video_ts.ifo klikken dan speel je de complete dvd

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:09

inXs

known as inXs

NoepZor schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:34:
Als je PowerDVD gebruikt moet je op video_ts.ifo klikken dan speel je de complete dvd
met mediaplayer ook btw

superB

Pagina: 1