Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Java] Label bovenop andere label

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb middels JBuilder 2006 een interface ontwikkeld.
Drie panels waarvan 1 panel een panelvullend jLabel bevat met een afbeelding hierop.
Nu wil ik een tweede label bovenop het label met de afbeelding. Alleen hij lijkt de hele tijd eronder te vallen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Layout van het panel staat op null.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:53:
Ik heb middels JBuilder 2006 een interface ontwikkeld.
Drie panels waarvan 1 panel een panelvullend jLabel bevat met een afbeelding hierop.
Nu wil ik een tweede label bovenop het label met de afbeelding. Alleen hij lijkt de hele tijd eronder te vallen. Hoe krijg ik dit voor elkaar?

Die er boven op moet als laast toevoegen aan de control.

Verwijderd

Topicstarter
Dat werkt dus niet helaas.

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 12:53:
Waaraan voeg je het JLabel toe? Ook aan het JPanel? In dat geval zou het wisselen van het moment dat je hem aan je JPanel 'add' inderdaad het verschil moeten maken.

Of voeg je het tweede JLabel toe aan het JLabel waarmee je de achtergrond toont? In dat geval: waarop staat de layout van je JLabel waaraan je hem toevoegt?

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Verwijderd

Topicstarter
Oh nu heb ik het in de gaten. Het moment dat de functie "add" wordt aangeroepen telt dus. Ik zat daarvoor te stoeien met moment van aanmaken.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 18:29

momania

iPhone 30! Bam!

Een panel vullende JLabel met een afbeelding erop?

Waarom zet je die afbeelding niet gewoon op het onderliggen panel ipv een JLabel als panel te misbruiken? ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Kan een panel dan een afbeelding bevatten?
Pagina: 1