Op de frontpage worden de reacties op berichten in een geneste depth-first weergave neergezet. Het valt mij op dat het soms erg lastig is om te achterhalen (zeker wat dieper in de boom) op wiens bericht iemand reageert met zijn reactie.
Als voorbeeld heb ik onderstaande screenshot gemaakt:

In dit voorbeeld is het heel lastig om te zien op welk bericht domovoi op 10:30 heeft gereageerd.
Wellicht is het een goed idee om in de ruimte achter de datum en tijd van het posten een hyperlink te zetten naar de reactie waarop iemand reageert.
Dus in het geval van mvdrie in bovenstaand voorbeeld zou er dan dus staan:
Door vmdrie, vrijdag 16 mei 2008 11:32, @Domovoi
Wanneer je op @Domovoi klikt moet de pagina omhoog gaan naar het bericht waarop iemand reageerde.
Het is maar een idee, maar in mijn ogen maakt dat het een stuk duidelijker, graag jullie reactie hierop..
Als voorbeeld heb ik onderstaande screenshot gemaakt:

In dit voorbeeld is het heel lastig om te zien op welk bericht domovoi op 10:30 heeft gereageerd.
Wellicht is het een goed idee om in de ruimte achter de datum en tijd van het posten een hyperlink te zetten naar de reactie waarop iemand reageert.
Dus in het geval van mvdrie in bovenstaand voorbeeld zou er dan dus staan:
Door vmdrie, vrijdag 16 mei 2008 11:32, @Domovoi
Wanneer je op @Domovoi klikt moet de pagina omhoog gaan naar het bericht waarop iemand reageerde.
Het is maar een idee, maar in mijn ogen maakt dat het een stuk duidelijker, graag jullie reactie hierop..