Ik heb al enige tijd ruzie met mijn computer. Als ik iets via utorrent download, dan gaat mn computer op de stotterstand. Ik kan geen mp3 meer beluisteren, alles hapert. De computer wordt in zijn geheel bijzonder traag. Als de download klaar is dan gaat alles weer als een zonnetje. Het is niet alleen utorrent, want als ik een filmpje aan het kijken ben en firefox staat aan dan hapert hij ook om de zoveel tijd een paar seconde. Als ik muziek luister en ik ben aan het browsen dan gaat hij ook haperen als ik een pagina open waar wat download voor nodig is.
Ik heb een paar weken geleden mijn mobo, RAM en cpu vervangen, zodat hij écht genoeg power zou moeten hebben om snel te functioneren. Mijn CPU usage en RAM usage zijn niet idioot hoog tijdens het downloaden.. geen enkel proces gaat boven de 30% CPU en ik heb meer dan een gig aan RAM over.
Ik heb al zitten zoeken op google, maar ik wordt niets wijzer.
Ik draai Vista Ultimate
kan iemand me hiermee helpen?
Ik heb een paar weken geleden mijn mobo, RAM en cpu vervangen, zodat hij écht genoeg power zou moeten hebben om snel te functioneren. Mijn CPU usage en RAM usage zijn niet idioot hoog tijdens het downloaden.. geen enkel proces gaat boven de 30% CPU en ik heb meer dan een gig aan RAM over.
Ik heb al zitten zoeken op google, maar ik wordt niets wijzer.
Ik draai Vista Ultimate
kan iemand me hiermee helpen?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 12:39 ]