MediaMarkt (Belgie) 11% korting op alle Apple producten

Pagina: 1
Acties:

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vandaag dus naar de MediaMarkt gegaan, ik stond aan de kassa met 2*itunes kaarten van 50 euro, vervolgens weigerde ze mij korting geven.

Dus naar de de balie, een heel gedoe (ik bleef gewoon rustig) na wat telefoontjes van de telefoniste naar 'boven' was de conclusie dat itunes kaarten niet onder de actie vielen omdat deze niet van Apple waren :D .

Helaas moest ik op tijd weg om mijn bus te halen, maar ik ben van plan vanavond terug te gaan.
Er is nergens te vinden dat Itunes kaarten niet onder de actie vallen, letterlijk staat er op alle borden:

"Alle Apple producten 11% korting"

Iemand tip^s om ze vanavond met korting mee te krijgen?

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:55

steveman

Comfortabel ten onder

Gaan ze het zeker een Apple dienst noemen ofzo...

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Emiel Goelen sturen? :*)

(nee, spijtig dat test aankoop niets meer betekent tegenwoordig)

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:46

Wildfire

Joy to the world!

Tsja, technisch gezien is een tegoedbon (want dat is waar het om draait begrijp ik) en niet echt een product. Blijft wel dat ze duidelijker moeten zijn qua voorwaarden die er zijn bij deze actie èn dat iTunes toch echt van Apple is :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Er staat ook bij de actie dat de korting alleen geldt op producten waar een -11% korting sticker bijstaat ;)

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Admiral Freebee schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:51:
Er staat ook bij de actie dat de korting alleen geld op producten waar een -11% korting sticker bijstaat ;)
De bonnen staan in de apple hoek waar in het groot boven een bord hangt met -11% op :)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
SG -> SF
Pagina: 1