Toon posts:

Pc loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 358 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu het volgende probleem:

Gisteravond wilde ik de computer aanzetten en toen ging hij aan, maar er kwam geen beeld en het toetsenbord reageerde ook niet. Dus de pc liep vast tijdens het opstarten. Meerdere malen gereset, maar geen resultaat.

Nu probeer ik het vanochtend weer en hij gaat nu wel aan. Vervolgens krijg ik de melding overclocked failed en moet ik mijn bios opnieuw saven. Dit gedaan te hebben start de pc normaal op. Ik blij :-), maar 5 à 10 minuten later freezed het beeld en kan ik helemaal niks. Er zit dus niks anders op dan te resetten en je raadt het al: Alleen maar zwart beeld en hij start niet op, hoe vaak ik hem ook reset.

Weet iemand wat het probleem kan zijn?

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 14:09
Zonder verdere specs lastig te zeggen natuurlijk...

Temperatuurprobleempje?
Voeding?

Whoop!

Verwijderd

Topicstarter
De fans gaan wel aan bij het opstarten, maar ik krijg dus geen beeld. Dus is het voor mij ook lastig om dingen te gaan checken.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 19:05

Haan

dotnetter

Begin eens met de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en het posten van je specs, wij kunnen niet ruiken wat voor pc je hebt.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

fritsb welkom op GoT zoals je tijdens het registreren, verwachten wij op GoT een grote mate van zelfwerkzaamheid zie ook De werking van het forum in het kort ;)

Als je ook maar 2 minuten had gezocht op het forum dan had je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter wel gevonden evenals PMG Beleid, lees deze eens door en als je er dan nog niet uitkomt dan kan je aan de hand van de links hierboven een nieuw topic starten :)

Gebrek aan zelfwerkzaamheid/inzet dicht dus

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.