Office traag na Windows Update

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik merkte vanmorgen dat Windows 5 updates had staan, waaronder een paar voor Office.

Allemaal leuk en aardig natuurlijk, betere beveiliging, maar nu gaat het typen érg traag in bijvoorbeeld Word (de letters verschijnen erg langzaam), ik had al wat op Google gezocht en vond uit dat ik niet de enige was met dit probleem, en dat het zich ook voordoet bij andere mensen, met andere programma's uit het Office pakket.

Zij lostte dit op met een systeemherstel, ofwel de updates gewoon verwijderen.
Hebben meer mensen hier last van, en eventueel een betere oplossing dan het ontwijken van de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? oO Iedereen krijgt die update toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:46

Onbekend

...

Welke Windows en Office versie heb je?

Zelf heb ik de automatische updates uit staan omdat ze soms bijwerkingen hebben zoals jij nu ook bij Office hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Onbekend op 18-05-2008 11:21 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows XP Home SP2 en Office 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifestyle71
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 18:58

Lifestyle71

De Jos

En als je die updates nu eens terug draait, en 1 voor 1 installeert.. dan vind je wellicht de boosdoener.

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lifestyle71 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:56:
En als je die updates nu eens terug draait, en 1 voor 1 installeert.. dan vind je wellicht de boosdoener.
De boosdoener vinden is niet het probleem :P Dat is de "beveiligingsupdate voor Office", ik heb nou de rest van de updates geherinstalleerd en die ene achterwege gelaten. Dat lost het wel op, maar waar het mij om ging is dat dit een algemene windows update is en dus iedereen wel moet treffen..
Pagina: 1