Toon posts:

[iPod Classic] Synchroniseren mislukt*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik ben sinds gister de trotste eigenaar van een ipod classic ;)
Maar heb meteen een probleem, hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Na een aantal minuten synchroniseren krijg ik deze melding:
Het kopieren naar de schijf IPOD is mislukt. Er kan niet van de schijf worden geschreven of naar de schijf worden gelezen.
Dat sucks een beetje, al is ik dan op ok druk en weer op synchroniseren aan klik gaat ie weer verder voor een aantal minuten.
Ik heb al de opties uit staan in samenvatting.
En sluimertijd staat ook niet aan.
Help ..
Snap er niks van.
:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-09 16:16
Wel ingesteld voor de juiste OS (Windows of Apple) ?

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik dat doen?
Of zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:11
Ik heb de reacties afgesplitst van het iPod Classic topic. Om de doorzoekbaarheid te verbeteren mogen problemen en specifieke vragen in een apart topic. Zo zijn de 'grote' topics echt voor ervaringen en discussie. Zie voor meer informatie Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast :).

Overigens heeft GoT automatische regelafbreking, dus je hoeft niet na elke regel of enter te drukken, dat leest ook een stuk fijner.

[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 16-05-2008 10:39 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 16:13
Goed, om een beter beeld te krijgen van de situatie even een kleine schets:

Je hebt een iPod Classic gekocht. Je hangt hem aan je computer (welk besturingssysteem?) en hebt met iTunes een naam etc aan je iPod gegeven. Na dit stel je de gegevens in voor de synchronisatie (bepaalde playlists, video, podcasts etc). Dan gaat je iPod synchroniseren (bovenin waar normaal staat welk nummer speelt kan je zien waar hij op dat moment mee bezig is, hoeveel nummers nog te copieren etc. Moet je even op het linker 'pijltje' klikken in dat gekleurde vakje). Zie je dan dat hij bezig is? Als hij stopt, wat staat er dan op je iPod scherm? Wordt hij er dan automatisch uit geknikkerd, of blijft hij zichtbaar in iTunes?

Om te zien of je windows of mac geformatteerd hebt, moet je in iTunes op je iPod klikken zodat je het informatiescherm te zien krijgt. Hier staat een versienummer met daar achter windows of mac.

Kortom, vertel het iets gedetailleerder zodat we een beter beeld kunnen krijgen van wat er mis zijn.

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De iPod Staat op windows indeling dat gaat dan goed want ik heb windows XP.
Als ik Itunes start en mijn iPod aansluit dan gaat hij meteen synchroniseren je ziet hem ook bezig en er komt meer muziek op mijn iPod, so far so good.
Na verloop van tijd krijg ik deze error melding in Itunes:
Het kopieren naar de schijf IPOD is mislukt. Er kan niet van de schijf worden geschreven of naar de schijf worden gelezen.
In mijn iPod komt dan testaan dat ik de kabel kan uitnemen (UsbKabel).
Het scherm van mijn iPod gaat dan vanzelf in het scherm zoals je het normaal ziet als je muziek aan het luisteren bent via je iPod met je hoofdtelefoon, je kan navigeren etc.
Als ik bij de error melding in Itunes op OK druk dan gaat Itunes weer vrolijk verder met synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry de laatste regel is iets anders:
Als ik bij de error melding in Itunes op OK druk dan gaat Itunes weer vrolijk verder ALS IK OP synchroniseren KNOP DRUK.
Dus hij ziet hem wel gewoon Itunes gooit hem er niet uit lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 18:58:
Sorry de laatste regel is iets anders:
Als ik bij de error melding in Itunes op OK druk dan gaat Itunes weer vrolijk verder ALS IK OP synchroniseren KNOP DRUK.
Dus hij ziet hem wel gewoon Itunes gooit hem er niet uit lijkt het.
PS ik gebruik een USB 2 Kaart heb geen standaard usb 2 op mijn computer.
Pagina: 1