Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi Tweakers!

Na jarenlang dit forum te volgen nu uiteindelijk toch mijn eerste post!

Ik zie dat er ontzettend veel ervaringen met elkaar gedeeld worden hier, en dat mensen daar absoluut veel waarde aan hechten. Ik vind het solliciteren van tegenwoordig dan ook echt voor het grootste deel "natte vinger" werk, omdat je eigenlijk pas erachter kunt komen hoe de werkgever is, tot je er daadwerkelijk midden in zit.

Daarom heb ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken, en een concept opgezet, waarmee werknemers beoordelingen kunnen geven en kunnen lezen over werkgevers. Het geheel is nog allemaal in de beta fase, en we proberen zoveel mogelijk op de user input af te gaan.

Als je geinteresseerd bent kun je alvast een kijkje nemen, en me laten weten wat je ervan vindt!

Knip; Werk en Inkomen

En uiteraard zou ik zeer vereerd zijn als je ook even laat weten wat je van je werkgever vindt in de vorm van een beoordeling!

Gr Achmed

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 16-05-2008 11:32 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Dit was vorige week op televisie te zien bij Dragon's Den. Wel leuk dat het uiteindelijk toch nog wat geworden is.

Ik vind het eigenlijk wel een hoog roddelgehalte hebben, een beetje anoniem publiekelijk je mening over een (ex-)werkgever geven. Dat is toch iets tussen jouw en je werkgever?

Als bezoeker zou ik wantrouwig zijn over uitermate positieve anonieme reacties, en zelf zou ik het nooit een negatieve reactie durven achterlaten omdat een werkgever meestal toch wel kan achterhalen van wie deze was, ook al staat er geen naam bij.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:43

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik vind het helemaal niks. Wat Johnny ook zegt, anoniem roddelen over je werkgever, bah.

Daarbij hebben we hier al honderden topics over ervaringen bij werkgevers, dus waarom je hier je site komt spammen snap ik niet.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een beetje jammer dat meteen je eerste topic dicht gaat, maar op deze manier is het spam en dat is niet de bedoeling op GoT :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.