Hallo Gotters.
Vanaf gister ben ik eigenaar van een Asus HD 3870 kaart.
Op het eerste gezicht was dit de beste keuze, eerst had ik een x1950pro draaien, dan was deze kaart een leuke stap voorwaards.
Het installeren van de kaart gaf mij uiteraard geen problemen.
Na het installeren ben ik hem gelijk gaan testen in Company of Heroes, het spel werkte op het eerste gezicht prima, maar naar een minuut of 15 ging mijn beeld een paar seconden op zwart.
Na een paar minuten crashde ik helemaal uit het spel.
Direct heb ik Furmark gedownload om de tempratuur te checken, in eerste instantie bleef de videokaart rond de 69-72 graden hangen. (tot ongeveer 1200 seconden)
Daarna merkte ik op dat ik fsa niet had meegenomen in de test, toen ik deze op 8x zetten liep mijn kaart binnen de 120 seconden tegen de 95 graden aan, iets wat veelste heet is.
De fan op 100% zetten met Asus Smartdocter leverde geen resultaat op.
Weet iemand wat ik kan of moet doen, is dit een kwestie van RMA of...?
Overigens ben ik in bezig van de Singel slot versie.
Met vriendelijke groet
Lipton
Vanaf gister ben ik eigenaar van een Asus HD 3870 kaart.
Op het eerste gezicht was dit de beste keuze, eerst had ik een x1950pro draaien, dan was deze kaart een leuke stap voorwaards.
Het installeren van de kaart gaf mij uiteraard geen problemen.
Na het installeren ben ik hem gelijk gaan testen in Company of Heroes, het spel werkte op het eerste gezicht prima, maar naar een minuut of 15 ging mijn beeld een paar seconden op zwart.
Na een paar minuten crashde ik helemaal uit het spel.
Direct heb ik Furmark gedownload om de tempratuur te checken, in eerste instantie bleef de videokaart rond de 69-72 graden hangen. (tot ongeveer 1200 seconden)
Daarna merkte ik op dat ik fsa niet had meegenomen in de test, toen ik deze op 8x zetten liep mijn kaart binnen de 120 seconden tegen de 95 graden aan, iets wat veelste heet is.
De fan op 100% zetten met Asus Smartdocter leverde geen resultaat op.
Weet iemand wat ik kan of moet doen, is dit een kwestie van RMA of...?
Overigens ben ik in bezig van de Singel slot versie.
Met vriendelijke groet
Lipton