Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[VISTA] sp1 nog niet beschikbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een NL versie van windows vista ultimate op mijn pc. Ik had gelezen dat ik inmiddels via windows update SP1 van vista zou moeten kunnen downloaden, maar dit lukt me niet. Moet ik hieruit afleiden dat SP1 voor de NL ultimate versie domweg nog niet beschikbaar is?

Ik hoor nogal slechte verhalen over vista wat betreft performance, geldt dit ook voor de ultimate versie?

Ik gebruik namelijk deze pc met vista voor mijn werk en draai nogal wat zware applicaties en gebruik ook vaak een groot aantal progs tegelijkertijd. Kan ik dit met een gerust hart gaan doen met mijn vista ultimate of is het beter om maar gewoon een XP pro licentie te kopen en XP pro erop te knallen?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Die's wel beschikbaar, zoek even in het SP1 topique.

En performance hangt af van u machine. Een degelijke stabiele machine met genoeg RAM draait Vista soepel.

En de performance is hetzelfde over alle versies!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:59
Hier: http://www.microsoft.com/...146A0BA746&displaylang=nl

Kun je hem in ieder geval los downloaden, mbt de update heb ik geen idee, heb elke keer nog het complete pakket gedownload.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Vista SP1 NL beschikbaar bij Microsoft (hiep hoi)*

Daar eerst even doorlezen voordat je in herhaling valt met je vragen :)
Was je ook wel tegengekomen met de search, en dat SP1 uit is staat nota bene op elke techsite.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.