[Cisco] Ccna 1

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:21
Hallo Tweakers,

Ik hoop dat ik dit in het goede forum plaats anders daarvoor mijn excuses.

Ik heb dus het volgende probleem, ik zit nu bijna 2 jaar op school in het eerste jaar heb ik keurig netjes mijn CCNA 1 gehaald dus final + practium goed afgesloten.

In het tweede jaar zijn we eerst een half jaartje op stage geweest, toen we terug kwamen van stage zouden we met CCNA 2 beginnen. Maar wat is nu het probleem onze leraar Cisco heeft inplaats van "Continue" op "Retake" gedrukt voor de gehele klas.
Dus nu moet de hele klas CCNA 1 overnieuw doen !

Kan hij dit zomaar maken? hij zegt dat Cisco er ook niks meer tegen kan doen. Maar ik heb de bewijzen dat ik voldoende op CCNA 1 had (screens + dat het nog op die website vermeld staat)

Graag wat adviezen

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-03 19:24
Ik heb ervaring met zowel de student kant als de instructor kant van de Netacad site.

Je zou volgens mij ook een nieuwe class kunnen aanmaken waarbij je de eligble studens in een CCNA 2 class kunt gooien.

Weet niet of dat nog kan nu ie op retake gedrukt heeft.

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:23
Tuurlijk kan Cisco dit terug draaien, tevens kan de leraar zelf deze fout direct corrigeren dacht ik. Dus er moet zowiezo tijd overheen gegaan zijn.

• hhoekstra
STIMPPYYY schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:52:
Tuurlijk kan Cisco dit terug draaien, tevens kan de leraar zelf deze fout direct corrigeren dacht ik. Dus er moet zowiezo tijd overheen gegaan zijn.
Het is inmiddels al 1 a 2 maanden geleden ja. Maar hij zei steeds dat cisco ermee bezig was totdat we gister ineens te horen kregen dat we de final opnieuw moesten doen :/
Ik heb ervaring met zowel de student kant als de instructor kant van de Netacad site.

Je zou volgens mij ook een nieuwe class kunnen aanmaken waarbij je de eligble studens in een CCNA 2 class kunt gooien.

Weet niet of dat nog kan nu ie op retake gedrukt heeft.
Dat nieuwe Class idee daar zal ik hem eens op wijzen.

[ Voor 28% gewijzigd door hhoekstra op 15-05-2008 23:55 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

hhoekstra schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:49:
In het tweede jaar zijn we eerst een half jaartje op stage geweest, toen we terug kwamen van stage zouden we met CCNA 2 beginnen. Maar wat is nu het probleem onze leraar Cisco heeft inplaats van "Continue" op "Retake" gedrukt voor de gehele klas.
Dus nu moet de hele klas CCNA 1 overnieuw doen !
Klinkt als een Broodje Aap verhaal of een examenstunt. En niet jouw probleem: het is iets wat de school en leraar moeten oplossen, eventueel in overleg met Cisco. En anders gewoon de school en leraar aansprakelijk stellen.

Ik neem aan dat je bewijs hebt dat je het gehaald hebt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• hhoekstra
gambieter schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:55:
[...]

Klinkt als een Broodje Aap verhaal of een examenstunt. En niet jouw probleem: het is iets wat de school en leraar moeten oplossen, eventueel in overleg met Cisco. En anders gewoon de school en leraar aansprakelijk stellen.

Ik neem aan dat je bewijs hebt dat je het gehaald hebt.
Broodje aap verhaal is het zeker niet als we inloggen op de Netacad website zien we allemaal dat we weer in CCNA 1 geplaatst zijn.

En ja als we inloggen staan de cijfers er nog. (bij historie)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

hhoekstra schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 23:56:
Broodje aap verhaal is het zeker niet als we inloggen op de Netacad website zien we allemaal dat we weer in CCNA 1 geplaatst zijn.

En ja als we inloggen staan de cijfers er nog. (bij historie)
Sorry, met Broodje Aap verhaal bedoelde ik het excuus van de leraar dat hij er niets aan kan doen. Ik had beter k*tsmoes kunnen gebruiken ;)

Maak een screenshot van de cijfers, en bel zelf eens met Cisco. Verder naar de schoolleiding stappen en aangeven dat ze aansprakelijk zijn en het zo snel mogelijk moeten oplossen.

Trouwens, een examenprogramma dat zo simpel toelaat de foute knop in te drukken? Het zal geen prijs voor Intelligent Design winnen O-) .

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 16-05-2008 00:04 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En verder heeft dit natuurlijk helemaal niets met Netwerken te maken..

Ik zou gewoon naar de schoolleiding stappen en zeggen dat je niet van plan bent om het examen wat je al gehaald hebt, wederom te doen. :)

Suc6 IIG
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.