Een script voert o.a. het volgende stukje code uit:
Dit werkt prima op mijn eigen server, bij Vevida (hostingprovider), maar niet bij de klant op de server. Op die server heb ik verder geen toegang, en zij weten ook niet wat er misgaat.
Het vervelende is dat ik helemaal geen foutmelding krijg. Het duurt gewoon heel lang op die server voordat het bovenstaande stukje code (regel "ServerXML.Load") uitgevoerd wordt, waarna ik na het laden geen foutmelding te zien krijg.
Op de andere servers werkt het binnen een fractie van een seconde.
Iemand een idee ? Het Microsoft.XMLDOM is geregistreerd, anders moet ik daar een foutmelding van krijgen. Iets met rechten te maken ?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Set ServerXML = Server.CreateObject("Microsoft.XMLDOM")
ServerXML.resolveExternals = False
ServerXML.validateOnParse = False
ServerXML.async = False
ServerXML.setProperty "ServerHTTPRequest", True
ServerXML.Load ("http://maps.google.com/maps/geo?q="& postcode &"+netherlands&output=xml&key=ABCDEF")
Set XMLDestination = ServerXML.getElementsByTagName("Point") |
Dit werkt prima op mijn eigen server, bij Vevida (hostingprovider), maar niet bij de klant op de server. Op die server heb ik verder geen toegang, en zij weten ook niet wat er misgaat.
Het vervelende is dat ik helemaal geen foutmelding krijg. Het duurt gewoon heel lang op die server voordat het bovenstaande stukje code (regel "ServerXML.Load") uitgevoerd wordt, waarna ik na het laden geen foutmelding te zien krijg.
Op de andere servers werkt het binnen een fractie van een seconde.
Iemand een idee ? Het Microsoft.XMLDOM is geregistreerd, anders moet ik daar een foutmelding van krijgen. Iets met rechten te maken ?
Pay peanuts get monkeys !