Ik ben al een redelijk lange tijd opzoek naar een wekker radio met MP3 functie. Maar die zijn lastiger te vinden dan ik dacht.
Ik heb een aantal wensen:
- Niet te duur, liefst onder de 50 euro. Maar voor betere functionaliteit heb ik wel iets extra's over.
- Liefst formaat van een ouderwetste wekker radio. Plat rchthoekig.
- Liest LED display zoals de oude wekker radio's hebben. Maar leesbaar LCD is niet erg.
- MP3 van USB-stick of SD of iets dergelijks. Meer dan alleen intern geheugen.
- Liefst selectie welke mp3 of DIR als eerste wordt afgespeeld bij alarm.
- Moet werken op netspanning.
- Uiterlijk maakt niet veel uit. Moet vooral functioneel zijn.
Het enige wat ik tot nu toe gevoenden heb wat niet enorm groot is, is de Lenco CR400 (met de 400 Watt speakertjes
) Maar die werkt volgens mij alleen met een Ipod shuffel en pakt altijd het eerste nummer in de lijst al eerst. Ik heb geen Ipod dus valt af.
Daarnaast vond ik de Leco CR 31B ook wel iets. Maar is wel erg groot.
Beste optie tot nu tie is de König, Radio met SD. Alleen daar is het LCD voor tijdsaanduiding wel erg klein op.

Voor de rest kan ik weinig ander wekkers vinden.
Ik heb een aantal wensen:
- Niet te duur, liefst onder de 50 euro. Maar voor betere functionaliteit heb ik wel iets extra's over.
- Liefst formaat van een ouderwetste wekker radio. Plat rchthoekig.
- Liest LED display zoals de oude wekker radio's hebben. Maar leesbaar LCD is niet erg.
- MP3 van USB-stick of SD of iets dergelijks. Meer dan alleen intern geheugen.
- Liefst selectie welke mp3 of DIR als eerste wordt afgespeeld bij alarm.
- Moet werken op netspanning.
- Uiterlijk maakt niet veel uit. Moet vooral functioneel zijn.
Het enige wat ik tot nu toe gevoenden heb wat niet enorm groot is, is de Lenco CR400 (met de 400 Watt speakertjes

Daarnaast vond ik de Leco CR 31B ook wel iets. Maar is wel erg groot.
Beste optie tot nu tie is de König, Radio met SD. Alleen daar is het LCD voor tijdsaanduiding wel erg klein op.

Voor de rest kan ik weinig ander wekkers vinden.