Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg om een kleine mp3-speler te kopen. Ik ben echter helemaal niet thuis op dit gebied en weet dus niet wat er te krijgen is. Bijne kleine mp3-spelers moet je denken aan iPod shuffle of creative stone (plus). Dit zijn dan ook direct de twee die ik heb weten te vinden. Het zou fijn zijn als iemand een lijstje maakt met de beste/belangrijkste mp3-spelers in deze klasse. Natuurlijk is een eigen mening van harte welkom 8) .

Alvast bedankt!

Verwijderd

Een kleine quote uit de nettiquette:
Voordat je toevlucht zoekt op GoT:
Lees eerst de handleiding / tutorial / De helpfunctie (veelal F1).
Bezoek eens de website / het forum van de leverancier.
Neem eens een kijkje bij search-sites als Google, de GoT-search.
Logisch nadenken en gewoon proberen.
...
Het is dus niet de bedoeling dat als je ergens eventjes niet uitkomt of je snel advies wilt, je een berichtje op het forum kwakt en een uurtje later de oplossing komt afhalen. Je wordt geacht zelf initiatief te nemen en als je er echt niet uitkomt pas de hulp van het forum in te roepen!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:37:
Een kleine quote uit de nettiquette:

[...]
Ik heb al gezocht via google maar ik heb niets kunnen vinden m.u.v. van de ipod en de stone

Verwijderd

Laat ik niet al te kut doen en zeggen "Sandisk Sansa Clip".
Kijk voor de rest gewoon op http://www.anythingbutipod.com/compare/

Als je niet verder bent gekomen dan shuffle en stone, dan moet je je google skills opvijzelen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 22:43:
[...]

Ik heb al gezocht via google maar ik heb niets kunnen vinden m.u.v. van de ipod en de stone
Dan heb je simpelweg niet goed gezocht. Allereerst had je eens in de PMD FAQ kunnen kijken, wat je al voldoende aanknopingspunten gaf. Daarnaast geven verscheidene PMD-shops je een goed beeld van wat er te koop is, en verder is er écht wel wat meer met Google te vinden dan dat jij hier beschrijft.

Wij gaan hier geen lijstje van spelers voor je maken. We verwachten op GoT dat je zelf inzet toont en in staat bent om dit soort dingen op te zoeken. Ik wil je daarom aanraden om Het algemeen beleid nog eens goed door te nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 16-05-2008 02:39 ]

Dit topic is gesloten.