Toon posts:

Geen beeld bij opstarten Age of Empires III

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Het volgende probleem wanneer ik het spel AoE III opstart op mijn PC. Wel geluid, geen beeld. Ik heb een GeForce 6600 videokaart in mijn PC zitten welke aangesloten is op een Sony Bravia KDL-37P3020. Voorheen werkte dit wel op een 'gewone' TV maar sinds de aanschaf van deze flatscreen niet meer.

Ik heb vrijwel alles al gedaan. Nieuwste DirectX versie gedownload, nieuwste Nvidia driver gedownload maar dat alles zonder resultaat. In diverse forums kwam ik ook oplossingen tegen als AGP instellingen in de BIOS aanpassen. Ook dit heb ik gedaan. Van de standaard 64MB naar de 128MB optie. Geen enkel resultaat.

De PC zit direct op de TV aangesloten middels een VGA aansluiting. Ook via scart geprobeerd maar dit had ook weinig effect (computer startte op in zwart-wit modus en Windows zelf startte uberhaubt niet op).

Wellicht heeft iemand een oplossing voor dit probleem. Ik weet het niet meer.

Groeten,
Mark Nieuwenhuizen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Problemen bij een enkel spel horen niet in Harde Waren maar in SPV

Move VB -> SPV

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Als het nou bij een enkel spel was. Maar dat is het helaas niet. Oa. Age of Empires III. Allerlei nieuwe spellen zijn het probleem.

Iemand een idee?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je topic mag je pas na 24 uur kicken, en aangezien de bovenstaande post niet echt veel toevoegde zou ik je willen vragen zulke dingen voortaan even te editten in je laatste bericht.