Ik ontvang sinds kort 's avonds een spambericht van een random adres.
De dag erna kreeg ik hetzelfde bericht rond dezelfde tijd. Vervolgens zat ik een week niet aan de pc rond dit tijdstip.
Vandaag ontving ik echter weer een bericht, ditmaal een ander:
De adressen waarvan ik deze ontvang zijn vrij random:
Google heeft niets opgeleverd en ik heb al tussen de plugins en instellingen gezocht naar iets om deze berichten te kunnen blokkeren (enkel berichten van mensen in mijn contactpersonenlijst aanvaarden), maar heb niets kunnen vinden.
Weet iemand toevallig een andere oplossing dan een ander adres aanmaken of wat code schrijven voor Pidgin?
code:
1
2
| Conversation with vobelugohel10@hotmail.com at 4-5-2008 21:02:35 on myemail@hotmail.com (msn) (21:02:35) vobelugohel10@hotmail.com: heyy... I'm 22/Female/webcam .. you should come chat with me, i'm in your area.. goto my webcam site here www.funchatwebcams.com |
De dag erna kreeg ik hetzelfde bericht rond dezelfde tijd. Vervolgens zat ik een week niet aan de pc rond dit tijdstip.
Vandaag ontving ik echter weer een bericht, ditmaal een ander:
code:
1
2
| Conversation with xegovocolef62@hotmail.com at 15-5-2008 20:05:26 on myemail@hotmail.com (msn) (20:05:26) xegovocolef62@hotmail.com: heyy hun, do you want to chat with me on my live webcam chat? It's FREE of course... goto my website here www.webmatesfree.com |
De adressen waarvan ik deze ontvang zijn vrij random:
code:
1
2
3
4
| vobelugohel102@hotmail.com vymisawykor16@hotmail.com xebigeconiz11@hotmail.com xegovocolef6@hotmail.com |
Google heeft niets opgeleverd en ik heb al tussen de plugins en instellingen gezocht naar iets om deze berichten te kunnen blokkeren (enkel berichten van mensen in mijn contactpersonenlijst aanvaarden), maar heb niets kunnen vinden.
Weet iemand toevallig een andere oplossing dan een ander adres aanmaken of wat code schrijven voor Pidgin?