Toon posts:

Windows XP probleem!

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb onlangs Windows Vista (door problemen met vista) van mijn HP Laptop verwijdert en een iligaal schijfje van Windows XP aangeschafd. Er zit ook een interne draadloze netwerk ontvanger in, maar deze vind Windows XP wel maar kan hem niet installeren. Maar onder Vista deed hij het wel gewoon. Heeft iemand hier oplossingen voor? O-)

Verwijderd

HP.nl -> Download Drivers en Software -> Product nr -> Windows XP (indien mogelijk) -> Downloaden...

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-01 16:56
Illegale Windows-schijfjes bestaan niet.

Verwijderd

Volgens mij mag je met een Vista licentie ook XP draaien, niet als dual boot ofzo maar als single OS.

De tip van blackspot kan inderdaad helpen. Als de drivers niet op de HP site staan kun je daar in ieder geval meestal wel vinden welke interne ontvanger je dan precies hebt. Dan zou je vervolgens misschien met google toch nog drivers kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
haha ik bedoel legaal

Verwijderd

Topicstarter
Blackspot alvast bedankt heb de drivers op de PC gedownload nu overzetten naar de laptop. Kan ook niet via de kabel op internet. Dus zo maar.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Martinator schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:59:
Illegale Windows-schijfjes bestaan niet.
Hoe noem je kopiëen dan? Zelfs al zien ze er normaal uit, grondige inspectie brengt wel wat optische fouten aan het licht.
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:02:
Volgens mij mag je met een Vista licentie ook XP draaien, niet als dual boot ofzo maar als single OS.
Alleen als je Vista Business hebt, en dan nog alleen voor bedrijven denk ik. Als particulier is dat niet zo makkelijk om die toelating los te peuteren van Microsoft.

[ Voor 41% gewijzigd door Borromini op 15-05-2008 20:09 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 20:02:
offtopic:
Downgrade rechten heb je alleen met Vista Ultimate en Vista Business.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-01 15:24

Turkish

zhé germans

PenSia welkom op GoT, jouw topic riekt naar illegaliteit waar we absoluut niet van gediend zijn.

Aangezien we verder verwachten dat je flink wat zelf uitzoekt voordat je hier een topic opent en ik dat niet uit je topicstart kan opmaken gaat jet topic vanwege de genoemde redenen op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.