Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trust Webcam geeft error

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Trust Webcam, maar elke keer als ik hem opstart krijg ik een error waarbij die zegt: Cannot set framerate...

Ik krijg dan een zwart beeld dat ook helaas zwart blijft :/

Weet iemand misschien wat dit veroorzaakt?

(Ik zal hier later wat specefiekere info plaatsen).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2008 19:51 ]

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:55

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Heb je die camera gekocht? Zo ja zou ik hem terug geven.

Trust is nou niet een merk wat ook maar iets fabriceerd dat half werkt. Meestal is de beeld kwaliteit ook erg beroerd (heb er hier nog eentje die bij mijn kerstpaket zat... als ik dat vergelijkt met een Logitech cam zie je gigantisch verschil).
Modbreak:Laat dergelijke stemmingmakerij aub achterwege.

TS heeft een (zwak) topic geopend over een specifieke issue met een webcam die hij al heeft, niet gevraagd om een andere te kopen. Daar komt bij dat je niet eens weet *welke* Trust webcam hij heeft en dus al helemaal niets kunt zeggen over de kwaliteiten ervan (of gebrek eraan)

[ Voor 36% gewijzigd door dion_b op 17-05-2008 14:14 ]

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Helaas heb ik die ervaring ook (cadeau gekregen router). Heb al geruime tijd de lijfspreuk: "Do'nt trust Trust". Alleen met zéééér eenvoudige zaken zoals muizen val je niet echt een buil aan ze.
Modbreak:Laat dergelijke stemmingmakerij aub achterwege.

TS heeft een (zwak) topic geopend over een specifieke issue met een webcam die hij al heeft, niet gevraagd om een andere te kopen. Daar komt bij dat je niet eens weet *welke* Trust webcam hij heeft en dus al helemaal niets kunt zeggen over de kwaliteiten ervan (of gebrek eraan)

[ Voor 47% gewijzigd door dion_b op 17-05-2008 14:14 ]

• Elledan
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-11-2013
In contrast, ik heb sinds vorig jaar een Trust webcam (goedkoopste die ik kon vinden) en heb die van systeem naar systeem verplaatst en zelfs samen met m'n laptop de wereld over gesleept. Geen problemen :)

www.mayaposch.com

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TS, als je nog geen specifieke info hebt, is het plaatsen van een topic zinloos. Wacht aub voortaan tot je minimaal de info hebt om aan de GoT Huisregels te voldoen voordat je post.

In dit geval mis ik exact welke webcam het betreft, welke controller daarin zit, welk OS je gebruikt, welke driverversie je draait, welk programme je draait waar je je error in krijgt en bovenal wat je zelf allemaal al gezocht en geprobeerd hebt om dit op te lossen.

Dicht wegens te weinig info en aantoonbare inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.