Toon posts:

[iTunes] Land veranderen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had 2 jaar geleden via een wedstrijd (op de Amerikaanse site Engadget) een tegoedbon van 20 dollar. Een account kon ik dus alleen aanmaken op de Amerikaanse iTunes site. Ik had 2 cd's gekocht en er schiet me nu dus nog $0,02 over.
Nu wil ik die account hergebruiken, maar als ik in iTunes het land wil veranderen, meldt hij: "You have a store credit balance; you must spend your balance before you can change stores." Ik kan die credit balance niet opgebruiken, want met 2 cent kun je geen liedje kopen, én ik kan geen betalingsmanier invoegen om wel een liedje te kopen, omdat ik niet in de VS woon (PayPal e.d.: forget it.).
Ik dacht eraan om mijn account te deleten, maar klaarblijkelijk gaat dat niet. En ik zou graag mijn e-mailadres die ik nu in gebruik is voor iTunes zou ik willen blijven gebruiken.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Bedoel je hiermee dat je dat niet wilt gebruiken (niet hebt) of dat het niet werkt en dus wel hebt?

In het laatste geval kan je er namelijk voor kiezen je account Amerikaans te houden en via eBay.com giftcards te kopen. Hierdoor heb je dollarkoers in je voordeel bij het aanschaffen van content + er is net wat meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En als je nu contact opneemt met de iTunes store support?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Muthas schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:49:
[...]

Bedoel je hiermee dat je dat niet wilt gebruiken (niet hebt) of dat het niet werkt en dus wel hebt?

In het laatste geval kan je er namelijk voor kiezen je account Amerikaans te houden en via eBay.com giftcards te kopen. Hierdoor heb je dollarkoers in je voordeel bij het aanschaffen van content + er is net wat meer te vinden.
Ja, ik heb dus wel PayPal, maar als ik in iTunes dit wil aanstippen als mijn betalingsmethode, meldt PayPal mij het volgende: "This recipient requires that you have a valid funding source from United States in order to complete this transaction." Logisch dus.

Maar bedankt voor die tip ivm eBay, maar dat is wel een omweg, omdat ik niet direct uit mijn luie zetel muziek kan kopen, maar eerst moet wachten op een gitftcard tot die thuis aankomt.
Ik zal zoals Daedalus suggereert, contact opnemen met de support.