Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Openen van een My Book Home Edition

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een aantal dagen in het bezit van een Western Digital My Book Home Edition externe harde schijf. Bij het aanschaffen van deze HD hield ik in mijn gedachte dat ik later de behuizing zou moeten kunnen openen zodat ik de HD kan vervangen. Nou had ik plaatjes gezien van deze behuizing waar deze was open geschroefd (afbeelding) dus besloot ik deze te bestellen. Tot mijn grote verbazing heeft de behuizing die ik hier heb staan geen schroeven of iets anders wat daar op lijkt.

Nou is dus mijn vraag: Zijn er mensen die dit zelfde hebben maar toch de behuizing zonder beschadigingen open hebben gekregen op een andere manier ?

Groeten...

• Piedojng
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-11 09:14
het is een kliksysteem, eens zoeken op google, heb het al eens tegengekomen. Denk wel dat het wringen was met een schroevendraaier om hem open te krijgen. Als't kapot is dan wel geen garantie meer ;)

Feel the fear and do it anyway...

Verwijderd

Topicstarter
Oke, bedankt voor je reactie !! Heb al veel gezocht op google maar tot nu toe niet veel gevonden. Weet iemand toevallig waar je precies moet zoeken op de behuizing om hem open te krijgen ?