Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!
Misschien heb je deze ook al bij veel andere shops gezien, maar op de site van L4U.nl zie ik aan de linkerkant al een beginnetje van je zoektocht. Ik betwijfel of er iets bestaat waar je echt _alle_ specs kan invullen, vaak zal het beperkt zijn tot iets vergelijkbaars als de site van L4U.nl
Ik heb wel eensch besteld bij de site (was prima) maar heb er verder geen connecties mee. Dat terzijde
Ik heb wel eensch besteld bij de site (was prima) maar heb er verder geen connecties mee. Dat terzijde
MacBookPro met Bootcamp...
Anyway.. wat heb je zelf gezocht dan?
Veel Vista Laptops werken nog prima met XP.
Anyway.. wat heb je zelf gezocht dan?
Veel Vista Laptops werken nog prima met XP.
A Soldiers manual and a pair of boots.
vista uninstallen en xp installeren.
is niet zo moeilijk toch?
maare, heb vista nu een jaar en het werkt perfect.
Alle drivers die ik nodig heb zijn gewoon beschikbaar.
is niet zo moeilijk toch?
maare, heb vista nu een jaar en het werkt perfect.
Alle drivers die ik nodig heb zijn gewoon beschikbaar.
Huub Huub Barbatruc!
Waar zie jij dan staan dat die laptops geen XP ondersteunen met drivers e.d.? Je bedoelt waarschijnlijk (maar correct me if I'm wrong) dat je een laptop wilt bestellen waar ze OEM XP bijleveren? Als dat het geval is kun je vast wel wat mailtjes wagen aan de webshops - lijkt me dat ze dat wel kunnen leveren. Bij Dell schat ik je kansen ook wel redelijk in.crack_en_hack schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 18:12:
Ik ben de laatste weken eens aan het kijken voor een laptor maar met het hele Vista gebeuren zoek ik nog een laptor met XP Pro of die iig XP ondersteund qua drivers/support enzo.
En die zijn nou bijna niet meer te vinden
Op je lijstje van verdere wensen en eisen gaan we "natuurlijk" niet in, want dat kun je zelf heel goed uitzoeken.... toch?
No drama
Als je een laptop tegenkomt die je leuk vindt, kun je het beste eerst op internet kijken naar het typenummer/naam + 'xp downgrade'.
Veel laptops hebben specifieke hardware (een webcam, functietoetsen) die soms totaal niet aan de praat te krijgen zijn onder xp tegenwoordig..
Veel laptops hebben specifieke hardware (een webcam, functietoetsen) die soms totaal niet aan de praat te krijgen zijn onder xp tegenwoordig..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
crack_en_hack je loopt lang genoeg rond op GoT om te weten dat een dergelijk topic niet meer toegestaan is in CSL zie ook Wat is er nu anders in CSL?
Je topic gaat derhalve dicht
Je topic gaat derhalve dicht
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()