Printlek in IE

Pagina: 1
Acties:

• QuaQu
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-08-2021
Printlek in Internet Explorer ontdekt
Dit is mogelijk wanneer de gebruiker de optie om een tabel met alle links op de te printen pagina mee wil laten afdrukken.
Terwijl op het plaatje staat: "all linked documents"
documents <-> links, ik vond het een beetje onduidelijk, ik zou gaan voor "gelinkte documenten"
Een aanvaller kan zijn code verspreiden door linkjes te plaatsen in bijvoorbeeld blogs, eigen sites of elke plaats waar het posten van een url is toegestaan.
De code moet idd ergens gepubliceerd worden, maar de toegevoegde waarde van deze opsomming? Lijkt me nogal triviaal, zeker op t.net
een lek in Internet Explorer 7 en de bèta van Internet Explorer 8b; ook eerdere versies van Microsofts browser kunnen kwetsbaar zijn
Een proof-of-concept van de aanval is inmiddels beschikbaar en daaruit blijkt dat ook Internet Explorer 6 kwetsbaar is voor de exploit.
Blijkbaar zijn IE 6, 7 en 8b iig kwetsbaar.

"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En nu je toch bezig bent:
de bèta van Internet Explorer 8b
Een beta van de beta? :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)