Toon posts:

Netwerk aanmelden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik mijn sitecom ethernet adapter had geinstalleerd wilde de windows zich bij het opstarten steeds bij het netwerk aanmelden....maar er is NOG geen netwerk aangesloten...Kan ik dat even uitschakelen totdat ik het netwerk weer aansluit? Ik wil me nog wel bij mijn lokaal profiel kunnnen aanmelden.

:Z Wiz >:)

Verwijderd

Das gewoon Windows aanmelding. Paswoord hokje leeg laten en dan moet hij er de volgende keer niet meer om vragen.

Verwijderd

Bij netwerkaanmelding moet je altijd een wachtwoord aangeven, laat je het leeg dan kan je er ook gewoon in door alleen op OK te drukken. Doe je annuleren, dan kan je niet op het netwerk. Wil je die aanmelding weg hebben moet je volgens mij gewoon je kaart eruit halrn.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal zo ff kijken

Verwijderd

Nou dat probleem heb ik ook en windows blijft erom zeuren. PAssword vakje leeglaten hept niks

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Zo is dit op te lossen:

Ga naar control panel->network-> daar staat een vakje met primaire windows aanmelding. Selecteer daar: Windows aanmelding.

ok, ok. ga nu naar start->zoeken. Zoek op je HD (in de windows dir) naar *.pwl files. Delete deze allemaal (kan gerust). Nu ga je rebooten en dan zal je weer het inlog scherm krijgen, vul hier alleen een naam in en geen password! Nu krijg je hem nooit meer.

O ja: bij netwerkeigenschappen, dubbelklik op Client voor microsoft netwerken, en zorg ervoor dat hij niet aanmeld op een NT domein, vink dit dan uit, mocht dit er staan.

Dan moet het lukken

Mijn iRacing profiel

• pyravex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-03-2023

pyravex

wa jij bob,stoel moet er staan

als je bedoeld dat ie in dat dos gedeelte lang stil staat, moet je je netwerkkaart een vast ip geven, dat wil ook nog wel eens helpen

|we live in the history of a mad man Mr. G |

Verwijderd

Topicstarter
Naja ik heb het maar wat simpeler gedaan.....ik heb hem gewoon TIJDELIJK in het hardware profiel uitgeschakeld....werkt perfect...en als ik hem weer nodig heb.....gewoon weer inschakelen....

:Z WIZ >:)

Verwijderd

Topicstarter
testje of mijn profiel nu goed is...zal wel weer een lockje worden maja
Pagina: 1