Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

autocad 2006 license server

Pagina: 1
Acties:

• ikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:24

ikker

No Risk No Pain No Fun!!!

Topicstarter
Probeer hier op een windows server een licentie server te installeren voor autocad 2006. Dit opzich geeft geen problemen. Echter nu moet ik een licentie file invoeren. Hoewel we dus wel een licentie hebben voor 20 seat heb ik hier alleen een serienummer en geen license file.
Iemand enig idee hoe te regelen dat ik van mijn serial number een license file kan (laten) maken?

Alvast bedankt.

Mijn netwerkje

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Misschien kun je daar het beste contact voor opnemen met de producent van AutoCAD. Als je een 20 seat-licentie hebt zul je ook recht hebben op ondersteuning?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JHMvP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-11-2024

JHMvP

Veritas logica est

Een mailtje naar Autodesk of de dealer. Duurde twee uurtjes de laatste keer.

AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als het goed is heeft autodesk wel iets van een licence manager. Iig moeten die files door de fabrikant of door de software gegenereerd worden, op basis van het serienummer, soms gelocked aan bepaalde hardware.

Sowieso iets wat je gegarandeerd op de pagina's van Autodesk kan vinden lijkt me...

specs

• ikker

ikker

Topicstarter
Precies....nu hebben we echter geen contact meer met de leverancier. Failliesement aan hun kant. Als ik bel met autodesk dan verwijzen ze me terug naar de reseller.

Mijn netwerkje

• ikker

ikker

Topicstarter
Net nogmaals gebeld met autodesk.

"Sorry wij doen dit soort zaken alleen via de reseller....O, u heeft geen reseller meer? Dan graag contact opnemen met een andere reseller"

Best arrogant!!!!

Mijn netwerkje

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11 11:57
ikker schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:38:
Net nogmaals gebeld met autodesk.

"Sorry wij doen dit soort zaken alleen via de reseller....O, u heeft geen reseller meer? Dan graag contact opnemen met een andere reseller"

Best arrogant!!!!
Dan moet je "dreigen" door geld terug te vragen. Omdat de product niet goed werkt.

(maar dan is weer oog om oog tand om tand)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ikker schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:38:

Best arrogant!!!!
Waarom arrogant? Dat het vervelend is voor jullie kan ik begrijpen, maar kijk ook even verder dan alleen je eigen situatie. Als Autodesk afspraken heeft met resellers dat die de ondersteuning verzorgen, en daarvoor kosten in rekening kunnen brengen, dan is het goed te begrijpen dat Autodesk die verantwoordelijkheid niet gaat overnemen, ze zijn er niet voor betaald. Neem eens contact op met een andere reseller en leg ze het probleem voor :)

Verder is er een knowledgebase en een discussion forum bij Autodesk, leg het probleem daar eens voor.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 15-05-2008 14:45 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
Bij ons was het zo dat we ook 1 serial hebben (dat is de begin van je reeks).
Stuur een mail naar authcodes.neu@autodesk.com en leg alles uit. (engels)
Hun kunnen dan je license maken die je dan weer kan gebruiken voor je lincense programma . (Autodesk Network License Manager --> Lmtools.exe ).

Je dealer enzo gaat niet helpen , ook al geprobeerd :).

• Neophytez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-01-2024
b.t.w heb je al een license met 1 seat ? dan kan je die sturen en info er bij geven dan maken hun hem groter

• ikker

ikker

Topicstarter
Heb een andere reseller gebeld waar we ook andere cad software van hebben draaien. Die meldde dat ik even de volgende gegevens naar authcodes.neu@autodesk.com moet sturen en dan maken zij een license file aan.
Dit ligt dus toch bij autodesk. Vindt het vanuit welke situatie dan ook gezien een beetje krom dat ik eerst een reseller moet bellen om erachter te komen dat ik toch autodesk moet bellen.

Maar goed het lijkt erop dat het geregeld is. Dank voor de info/input

Mijn netwerkje

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:29
hee die arrogantie van autodesk Nederland komt me bekend voor!
Als ik problemen heb ga ik tegenwoordig direct naar het feedback forum van autodesk. de Defs helpen altijd heel graag.

• ikker

ikker

Topicstarter
Mooi om te weten...gaan we daar sneupen de volgende keer _/-\o_

Mijn netwerkje

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

en nog een trapje naar CSA :)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1