ADSL actie HCC dagen

Pagina: 1
Acties:

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Nou dat klonk toen leuk, ADSL-ethernetmodem voor noppes en nog F100,- toe bij aanschaf ADSL (Planet). Was op de HCC dagen bij een partner van KPN (Ahlers). Gedaan natuurlijk!, ook gelijk maar voor een vriend van mij.

Was binnen 4 weken aangesloten, werkt allemaal toppie. Kregen allebei ineens de telefoonrekening vrijdag. Gewoon toch modem in rekening gebracht!. Nou dat wordt weer klootzakken met KPN, weten weer van niks, ga maar een brief schrijven etc. Zijn er meer die dit hebben, of zijn wij de enige ? ( die F100,- hebben trouwens ook nog niet gezien)

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Had ik ook, ik heb meteen ff gebeld. Ik kreeg een zeer behulpzame man aan de lijn die bij het woord "HCC" meteen wist wat er aan de hand was. Ik moest alleen ff het bedrag op mijn acceptgiro veranderen en alles kwam goed. Met de excuses van de KPN. Op zich hebben ze dat dus prima opgelost voor mij.

https://www.strava.com/athletes/10490675

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Nou heb ie mazzel, bij mij wordt het gewoon keihard afgeschreven, maar in ieder geval wisten ze waar het over ging bij jou. Ik moet nu de hele zooi doorfaxen, maar dan neem ik aan dat het goed komt.