Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Hmmm... ik ben eindelijk uit het negatieve dal gekomen waardoor ik donderdag en vrijdag niet kon modden, en heb er nu 31. Schiet nog steeds niet op natuurlijk, maar ja, het is een begin.
Toch blijft de term automagisch wel van toepassing op modpoints jah...
Toch blijft de term automagisch wel van toepassing op modpoints jah...
Aannames zijn fataal.
Na een dipje van -10 heb ik nu weer 18 modpuntjes. Naar mijn mening te weinig, maar het probleem schijnt bij de bron te zijn opgelost. WROM komt in principe niet zoveel meer voor.
Nu nog ff modpunten ter compensatie voor het aangedane leed. (of overdrijf ik nu weer)>:)
Nu nog ff modpunten ter compensatie voor het aangedane leed. (of overdrijf ik nu weer)>:)
JaH, schadeloos stelling, smartegeld, miljoenen, miljarden, modpuntjes voor het leven. :9~:9~:9~:9~:9~:9~
-eh Earth calling Jaymz: "Get down!"
-eh Earth calling Jaymz: "Get down!"
't zou lachen zijn als Femme idd ff een miljoen modpunten overmaakt. Probleem is alleen, moet binnen een week op....
Kan je je de hele week lens moderaten
.
* Delerium neemt morgen gewoon een dag vrij.
Kan je je de hele week lens moderaten
* Delerium neemt morgen gewoon een dag vrij.
Goed ID, 'k heb toch geen punten.
Hmm, wat zal ik morgen eens gaan doen
Hmm, wat zal ik morgen eens gaan doen
Toen ik nog niet modderde had ik altijd 100 modpoints ofzo
"I sit in my room and imagine the future."
Ik heb tot nu toe alleen labwerk verricht. Ik vuur een draad op en opeens heb ik een ander getal : 80 modpuntenOp maandag 19 februari 2001 11:03 schreef ecteinascidin het volgende:
Na een dipje van -10 heb ik nu weer 18 modpuntjes. Naar mijn mening te weinig ....
Pagina: 1