Ik heb laatst bij een cursus mogen spelen met Visual Studio 2008 en heb daar een klein voorbeeld in geprogrameerd in C#. Nu werken wij op het werk met Visual Studio 2005 en loop ik tegen problemen aan met het inladen van de source code: specifiek met fields waarbij de get/set methodes impliciet zijn. Omdat dit op een vrij groot aantal plaatsen werd gebruikt wil ik het liefst niet al die dingen moeten veranderen.
Volgens mij ligt dit probleem aan de versie van C#/.NET die Visual Studio 2005 gebruikt, namelijk 2.0.
Ik heb wel het 3.0 en 3.5 framework van .NET geinstalleerd, maar ik kan nergens vinden waar ik die kan instellen voor het project (niet via GUI maar ook niet via direct editen van de project file). Ik heb hier ook al op gezocht, maar kom eigenlijk alleen maar hits tegen van de 2008 versie, waarbij het wel mogelijk is je target framework te kiezen.
Is het überhaupt mogelijk om met Visual Studio 2005 te compileren voor .NET 3.0/3.5?
Zoja, hoe zou ik dat kunnen regelen?
Alvast bedankt voor de hulp.
Volgens mij ligt dit probleem aan de versie van C#/.NET die Visual Studio 2005 gebruikt, namelijk 2.0.
Ik heb wel het 3.0 en 3.5 framework van .NET geinstalleerd, maar ik kan nergens vinden waar ik die kan instellen voor het project (niet via GUI maar ook niet via direct editen van de project file). Ik heb hier ook al op gezocht, maar kom eigenlijk alleen maar hits tegen van de 2008 versie, waarbij het wel mogelijk is je target framework te kiezen.
Is het überhaupt mogelijk om met Visual Studio 2005 te compileren voor .NET 3.0/3.5?
Zoja, hoe zou ik dat kunnen regelen?
Alvast bedankt voor de hulp.
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""