Was FGS niet een betere plek geweest? Nette plaat trouwens. Jammer dat de blauwe neonreclame rechts zo 'washed out' is (ik zie wel meer kleurkanalen clippen trouwens) en je copyrightmelding onderin voegt op die manier ook niet heel veel toe. Verder is hij lekker scherp met lekkere volle kleuren. Nice.
[ Voor 8% gewijzigd door Sharky op 15-05-2008 10:53 ]
This too shall pass
Hallo,
Beginnend fotograaf met een Sony A700, moet nog een hoop leren.. Krijg hem in het donker moeilijk scherpgesteld..., maar hier zijn mijn plaatjes:
Op de Euromast

Op ons dakterras
Beginnend fotograaf met een Sony A700, moet nog een hoop leren.. Krijg hem in het donker moeilijk scherpgesteld..., maar hier zijn mijn plaatjes:
Op de Euromast

Op ons dakterras

Ik ben ook gisteren in Rotterdam geweest, jammer dat het (te) helder weer was....

Zat jij in een vliegtuig?? Of heb je handige connecties?
Ziet er super uit!
Zal als ik thuis ben mijn plaatjes posten
Ziet er super uit!
Gadgets FTW!
Op het dak van een flat op de maasboulevard (naast het havenziekenhuis).Ursamajor schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 16:32:
Zat jij in een vliegtuig?? Of heb je handige connecties?
Ziet er super uit!
Thanks voor het compliment! Zoals ik al zei, alleen die lampen zijn niet goed te zien.
Mijn bijdrage:

Gadgets FTW!
Ik vind het juist jammer dat er geen wolkendek hangt, vorige keer kon je heel mooi een soort kaart zien in de lucht.
De foto's zijn wel erg strak!
De foto's zijn wel erg strak!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Mooie platen, vast met je 24-70 gemaakt aan je flares te zien ?Ursamajor schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:47:
Mijn bijdrage:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En zie ik ook hot pixels ?
Inderdaad een aantal met de 24-70 gemaakt en 1 met een 15mm fish eye.
Had misschien nog even de zonnekap moeten gebruiken...
Helaas wat last van hotpixels... Rode en blauwe. Overdag niet zo'n probleem maar met dit soort foto's wel. Heb er nog een paar weggepoetst
Had misschien nog even de zonnekap moeten gebruiken...
Helaas wat last van hotpixels... Rode en blauwe. Overdag niet zo'n probleem maar met dit soort foto's wel. Heb er nog een paar weggepoetst
Gadgets FTW!
Gaaf! Ik wist niet dat ze ook laserstralen hadden
Echt een superplaat!
Echt een superplaat!
Gadgets FTW!
ik moet zeggen, er zitten een aantal erg mooie platen tussen. maar ook een aantal waarvan ik het idee heb dat de horizon niet helemaal recht is, wat toch wel een beetje storend is.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Pagina: 1