Moto GP

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Voor de PS2. Wie heeft hem nog meer en wat vind je ervan? Ik vind het spel prachtig, vooral de replays en het motergeluid zijn echt adembenemend! Gaat wel een topper van formaat worden volgens mij :)

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:30

Steffie

Opaque

ik heb die nog niet, maar is het vergelijkbaar met GP500 voor de pc ?

het realisme van GP500 is perfect ... ik heb wel een paar screenshots al gezien van MotoGP maar daar zag het er behoorlijk arcade achtig uit .. of heb ik het mis ?

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Sommige aspecten zijn idd arcade achtig maar het gevoel van snelheid en de besturing van de motoren evenals het powersliden is uitermate realistisch. De replays zijn fenomenaal, nimmer heb ik het nog zo mooi gezien. Net echt.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

wat is er arcade achtig dan ?

heb je zelf weleens GP500 gespeelt, is het daarmee vergelijkbaar ?

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Arcade achtig in de manier van dat je alleen op de 500cc machines kan rijden bijvoorbeeld, of het instellen en tunen van je moter is ook erg beperkt, geen bandenslijtage ed.

ps: speel tot nu toe alleen Superbike 2000/2001 op de pc.

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

jammer dat die mogelijkheden ontbreken ... maar ik zal het spel binnenkort zeker even proberen ...

wat betreft motorrace spellen op de pc vind ik GP500 veel beter dan de superbike spellen ... GP500 is veel realistischer
ik kan je aanraden om die eens te proberen

Pagina: 1