Hoe sluit ik mijn PS2 op de camebridge dtt2500 ??

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• WERIE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoi een vraagje is dit mogelijk bestaat er bijvoorbeeld een toslink naar een optisch coverter etc.....

wie helpt mij alle hulp is welkom !???

(ps ik wil wel 5.1 geluid hebben dus geen analoog want dat heb ik nu.....)

Verwijderd

Dacht dat alleen de DTT3500 een optische aansluiting heeft voor de PS2.
De DTT2500 heeft wel een ingebouwde AC3 decoder, dus zou je met coax ook 5.1 geluid moeten hebben

• WERIE
  • Niet online
ja nu begrijp ik het nogsteeds niet hoe moet ik het nou aansluiten ??? wat heb ik nodig wat voor een kabel ????

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

Sjonge jonge zeg. Kom op hé, kijk gewoon eens in de handleiding. En hou alsjeblieft op met dat gezeik om antwoord, dat is zo irritant (ik heb het weggehaald).

Jag

• WERIE
  • Niet online
als het in de handleiding zou staan zou ik het echt niet vragen hoor eikel,,,,,,en als je niets nuttigs te vertellen heb donder dan op....ik vroeg het aan een echtte tweaker niet aan zo'n eikel als jou !!

Verwijderd

Nou WERIE, ik vrees dat dat niet zo slim van je was, dat kon wel eens je laatste bericht op t.net geweest kunnen zijn.

Een beetje respect voor elkaar is toch nooit weg? Er is al genoeg ellende in de wereld en iedereen probeert je alleen maar te helpen.

Je had gewoon kunnen zeggen "Ik heb de handleiding al gelezen, maar ik kom er nog steeds niet uit. Heeft iemand een oplossing" Dat staat een stuk netter, en je houd het leuk voor de rest.

Ik geloof niet dat ik je nog raad zou geven als je me daar een partij uit staat te schelden.

:( :( :(

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 10:28

Abu

Abu!

Das ook niet aardig, om zo tegen andere te praten. En dan nog verwachten dat je een fatsoenlijk antwoord krijgt?
Misschien moet je morgen maar even naar de speeltuin lopen en het daar nogmaals vragen, en als ze het antwoord dan niet weten kan je gaan huilen en naar je moeder rennen zonder dat je je daar voor hoeft te schamen. Immers zij zouden hetzelfde doen. Dan kijk je nog eens achterom en zeg je: Eikels! En steek je je middelvinger op en ren je hard weg. Niemand die jou iets kan maken! Stoere vent!

Insanus sum

Verwijderd

Kijk eens achter zijn naam!
Der staat toch duidelijk moderator >:), zegt genoeg geloof ik :)
En wat heeft een tweaker met een PS/2:r:r?????
Je moet gewoon op een PS/2 forum vragen, of mail cambridge/sony. Das net zo makkelijk

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:51

Jag

En daar gaat WERIE. Volgende keer ff wat beter nadenken voordat je begint te schelden, of het nou een mod is of een user.

Jag
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.