Toon posts:

Browsing Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

Verwijderd

Topicstarter
Oi tweakers,
Sinds laatst heb ik problemen met mijn browsing.
Op sommige websites geraak ik op en op sommige niet.
Ik dacht dat ik een virus binnen had, maar na mijn anti-virus te updaten en een paar keer te scannen vond die niks van spyware, worms, trojans, virussen, ...
Dus het enige dat er nog opzat was formatten.

Na te formateren en mijn drivers te installeren probeerde ik nog eens op internet te gaan
weer deed het zelfde probleem zich voor.

Aan mijn internet lag het niet, want ik geraakte op de niet-beschikbare sites op met mijn laptop, maar niet met mijn desktop.

Gelieve mij hulp te geven want ik zit sloot.

Alvast bedankt

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00
Vertel eens wat meer over je set up. Wat voor Windows versie (aannemende je bent een Windows gebruiker). Om welke broser gaat het (internet explore, Opera, Firefox etc..). Treedt het bij specifieke sites op? Gebruik je een adblock of proxy programma op je computer?

Laat het ons weten....

Verwijderd

Topicstarter
EricJH schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 05:10:
Vertel eens wat meer over je set up. Wat voor Windows versie (aannemende je bent een Windows gebruiker). Om welke broser gaat het (internet explore, Opera, Firefox etc..). Treedt het bij specifieke sites op? Gebruik je een adblock of proxy programma op je computer?

Laat het ons weten....
Gebruik van windows XP Pro SP2
Het probleem deed zich voor bij alle browsers (IE, Opera, Seamonkey, Firefox)
Ik heb geen add-blocker en gebruik geen proxy-progs

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat hoort niet in SPV, maar ergens in de fora van de hoofdgroep Netwerken ;)

Je topic is echter van zulk laag niveau, dat ik het niet ga moven. Het is de bedoeling dat je zelf inzet toont. Op virussen checken en formatteren na zie ik niet veel dat je gedaan hebt, of even gezocht hebt. Er is nog veel meer, zoals je router resetten, er tussenuit halen, je POTS splitter checken als je die hebt, pingen, tracerouten, en melden wat voor internet verbinding je hebt.

Dit topic is gesloten.