Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

shop.tweakers.net/abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:20
Een tijdje terug ben ik overgegaan naar een Tweakers Full abo, alleen schrok ik een beetje door de pagina die je daar krijgt. Opzich is de inhoud goed (op 1 puntje na waar ik zo op terug kom), alleen is de lay-out oud, in de zin van: niet in de stijl van de nieuwe frontpage. Opzich is dit niet nodig, het ziet er dan meer uit, dat het echt bij Tweakers.net hoort.

Dan iets belangrijkers:
Bij het betalen van een abo wou ik gebruik maken van iDeal. Ik wist dat dit kon, alleen na het lezen van het stukje tekst over betalen kwam ik er niet zo goed meer uit. Er worden verschillende betaal methodes genoemt, maar niet iDeal. Trippledeal staat er, maar voor mij is het dan niet goed duidelijk of het nu ook met iDeal kan. Het is denk ik makkelijker en duidelijker om er neer te zetten, dat het ook met iDeal kan.

Ik bedoel dit stukje tekst:
Abonnementen kunnen online afgesloten worden via Shop.tweakers.net. De betaling wordt uitgevoerd via de geïntegreerde betaaldienst van Triple Deal Payment Services. De beschikbare betaalmethoden zijn credit-card, bank overboeking, ABN AMRO Internet Bankieren, Girotel Online, Rabo Direct Betalen, Rabobank Internet Bankieren en SNS Bank Online.

Nieuwe abonnementen worden automatisch geactiveerd zodra de betaling is voldaan. Dit kan enkele seconden (in het geval van een succesvolle betaling met credit-card of Rabo Direct Betalen) tot enkele weken (machtigingen) duren afhankelijk van de betaalmethode.
Sowieso lijkt het mij verouderd, want een machteging is dacht ik niet meer mogelijk. :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-11 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Aan de layout van de shop gaan we niet meer sleutelen.

De teksten over de ondersteunde betaaldiensten zijn geupdate.

Dit topic is gesloten.