Ik ben opzoek naar een mogelijkheid om in Outlook 2007 de instellingen voor mijn spam filter volledig te resetten. Omdat ik de laatste tijd erg veel bounce-spam heb ontvangen, die ik allemaal heb verwijderd, zonder ze als spam aan te merken is outlook helaas alle bouncers als ongewenste e-mail gaan zien.
Ik denk dat deze instellingen worden opgeslagen in mijn PST file, aangezien de extreem lange lijst met geblokkerde afzenders die ik op een backup had staan, ook op een andere PC allemaal zichtbaar zijn.
Ik heb daar niet kunnen proberen met bouncers, want die had ik op dat moment even niet bij de hand.
Ik heb alle velden bij de opties al nagekeken, en de lijst met geblokkeerde afzenders leeg gemaakt, maar nog steeds komen bounces uit in de map Ongewenste e-mail
Got search en Google hebben niets relevants opgeleverd.
Alvast bedankt
Ik denk dat deze instellingen worden opgeslagen in mijn PST file, aangezien de extreem lange lijst met geblokkerde afzenders die ik op een backup had staan, ook op een andere PC allemaal zichtbaar zijn.
Ik heb daar niet kunnen proberen met bouncers, want die had ik op dat moment even niet bij de hand.
Ik heb alle velden bij de opties al nagekeken, en de lijst met geblokkeerde afzenders leeg gemaakt, maar nog steeds komen bounces uit in de map Ongewenste e-mail
Got search en Google hebben niets relevants opgeleverd.
edit:
Microsoft Knowledge base en Microsoft Office Online help ook niet helaas
Microsoft Knowledge base en Microsoft Office Online help ook niet helaas
Alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door sanzut op 15-05-2008 00:26 ]