[WC3] Aanschaf cd-key

Pagina: 1
Acties:
  • 364 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
Dames (en heren),

Ik speel al een tijdje WC3 online en heb mijn vader ook zover gekregen om te gaan spelen :*)
Daarvoor heeft hij een eigen cd-key nodig (WC3 en WC3 TFT).

Ik kom websites tegen die zulke cd-keys verkopen voor rond de 8 dollar. Heeft iemand hiermee ervaring? Zijn het eerlijk verkregen keys?

Mijn vader wil het spel wel spelen, maar ik denk niet dat ik hem zo gek krijg om 50 euro neer te leggen :'(

BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 12:37

Upke dupke

Oompa Loompa

http://www.blizzardstore.com/store/browse.xml?f=f:1

Je kunt ze nu ook digitaal downloaden in de Blizzard store. Daar zit vast een CD key bij. Kost samen iets van 40 dollar (nog geen belasting gezien) en gezien de wisselkoers is dit misschien gunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

WC3 ligt nog gewoon in de meeste winkels voor 15euro ofzo. Ik ga ervanuit dat je Warcraft 3 bedoelt.

Zoek anders eens op battlechest(volgens heb je dan wat je wilt maar weet dit niet zeker!) maar kijk zoiezo op budgetgaming.nl :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
Jah, ik bedoelde Warcraft 3. Kijk, ik ben Nederlander ga dus voor de goedkoopste optie. $7 voor een key is niet veel, zo rond de €4,50. Das toch €10 goedkoper dan um hier in de winkel te kopen, plus de CD's heb ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ervaringen vraag je niet, ervaringen zoek je. Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat ook. etc. etc.

We verwachten wat inzet van je hier op GoT, en vragen over de prijs van goederen en of 'ze daar op het internet' wel betrouwbaar zijn zijn niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.