Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Highlight-kleur eigen reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb in mn prefs ingesteld dat mijn eigen reacties gehighlight moeten worden, zodat ze voor mij makkelijker zijn terug te vinden. Echter vind ik de huidige 'highlight-kleur' niet onderscheidend genoeg. Kan dit niet worden aangepast naar een fellere kleur? Of nog beter, een zelf te kiezen kleur.

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 11:03

silverstorm

tearing me apart

http://gathering.tweakers.net/forum/preferences ->
Eigen berichten highlighten?

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-11 10:05

Nanax

Ik ben sjaak niet

Die optie heeft hij dus al geactiveerd, even lezen is ook een pré.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:20
Dit zie ik ook graag. Het is nu (vooral bij het snel scannen van een topic naar eigen berichten) vrij onduidelijk imo. Dat het instelbaar is (of dat er in ieder geval kan worden gekozen tussen 3 kleuren zou erg mooi zijn :) .

• Palomar
  • Niet online
Kan dit dan ook officieel op een simpele manier ergens gemeld worden, voordat het topic wegzakt en iedereen het weer vergeten is?

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Een topic is al een melding an sich, de devvers lopen er vanzelf langs :) . Zie ook:
moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.

DM!

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Ik vraag me af met hoeveel toeters en bellen een eigen reactie aangeduid moet worden. De groene kleur is mijns inziens afwijkend genoeg. Daarnaast is de herkenning van je eigen reacties door middel van een eigen usericon, username, ondertitel, signature, (een eventueel topicstarter icoontje) nog meer te verbeteren. Moet er nog meer te kiezen zijn via de software, de mogelijkheid een eigen stylesheet via de browser te koppelen bied ook mogelijkheden wijzigingen op de standaard layout aan te brengen.

• Palomar
  • Niet online
Helemaal geen toeters en bellen. Alleen een wat duidelijker kleurtje dan nu. Als jij dit geen probleem vindt (en die functie in de prefs kennelijk ook niet gebruikt) bemoei je er dan gewoon niet mee.

En in topics als deze kan ik mn eigen reactie ook wel terugvinden, maar het gebeurt ook vaak dat ik in zo'n mega-groot topic heb gepost en dan even snel wil kijken waar mn laatste post was. Zoals de kleur nu is kan ik hem niet terugvinden en doe ik alsnog CTRL+F.

[ Voor 40% gewijzigd door Palomar op 15-05-2008 19:38 ]

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Ctrl-f: Palomar?

Dat doe ik altijd.. (maar dan met "hyperion" natuurlijk). Werkt nog sneller dan scrollen.

• Palomar
  • Niet online
HyperioN. schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:38:
Ctrl-f: Palomar?

Dat doe ik altijd.. (maar dan met "hyperion" natuurlijk). Werkt nog sneller dan scrollen.
ja idd, doe ik ook.

Het is ook niet dat ik nu al tijden met een groot probleem rondloop :+ Doe alleen een suggestie om die kleur ietsjes feller te doen. Niets meer niets minder ;)

Verwijderd

Je kunt ook de quicksearch gebruiken, even je nickname erin frotten, in het dropdown menu kiezen voor Dit topic (poster) en op End drukken van je tobo, eventueel voorafgaand met het kiezen van de laatste pagina. :Y)

Zo doe ik het iig.

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:41:
Je kunt ook de quicksearch gebruiken, even je nickname erin frotten, in het dropdown menu kiezen voor Dit topic (poster) en op End drukken van je tobo, eventueel voorafgaand met het kiezen van de laatste pagina. :Y)

Zo doe ik het iig.
Heb je ook nog omslachtigere opties dan deze?

:+

Verwijderd

Palomar schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:43:
[...]

Heb je ook nog omslachtigere opties dan deze?

:+
Mwah, zo zie je wel in één opslag al je eigen posts in een topic :)

• Palomar
  • Niet online
Ja, maar die had ik al gelezen. Wil kijken wat erna is gepost :+

Vandaar -> lange lijst met posts -> snel doorheen scrollen met mijn uberl33te logitech mx1000 quicknavigatiescrollknoppen -> felle kleur tegenkomen -> STOP!

• crisp
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat de huidige blauwtint toch wel aardig onderscheidend is :Y)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.