hoi
ik heb een groot probleem met mijn computer
ik studeer ict dus weet wel wat van computers af maar ik weet niet wat dit probleem veroorzaakt
mijn computer
processor: intel pentium 4 d915 dual core 2.80Ghz
videokaart: Msi N9600GT OC (is dus standaard overgeclockt maar ook nog eens door mij geflashte bios)
werkgeheugen: 2 GB
voeding: recom cf600 (600watt)
hardeschijf: 250GB
voldoende koeling
dit is het probleem: me computer werkt perfect maar als ik cod4 opstart kan ik eventjes goed spelen
soms is het een uur ofzo en soms maar 10 minuten
maar na een tijdje is het probleem dus dat ie uitvalt
het geluid gaat gewoon door maar de monitor gaat op standby me videokaart koeler begint als een gek te draaien en me hardeschijflampje doet ook gewoon zijn werk. als ik dan aan me videokaart voel is ie nog nieteens warm (laat staan overhit ofzo)
wie o wie kan mij helpen?
vriendelijke groet,
ik heb een groot probleem met mijn computer
ik studeer ict dus weet wel wat van computers af maar ik weet niet wat dit probleem veroorzaakt
mijn computer
processor: intel pentium 4 d915 dual core 2.80Ghz
videokaart: Msi N9600GT OC (is dus standaard overgeclockt maar ook nog eens door mij geflashte bios)
werkgeheugen: 2 GB
voeding: recom cf600 (600watt)
hardeschijf: 250GB
voldoende koeling
dit is het probleem: me computer werkt perfect maar als ik cod4 opstart kan ik eventjes goed spelen
soms is het een uur ofzo en soms maar 10 minuten
maar na een tijdje is het probleem dus dat ie uitvalt
het geluid gaat gewoon door maar de monitor gaat op standby me videokaart koeler begint als een gek te draaien en me hardeschijflampje doet ook gewoon zijn werk. als ik dan aan me videokaart voel is ie nog nieteens warm (laat staan overhit ofzo)
wie o wie kan mij helpen?
vriendelijke groet,