Verbindings probleem linksys WRT54G + Belkin G+ MIMO USB

Pagina: 1
Acties:

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:34
Ik gebruik de linksys WRT54GL in combi met Belkin G+ MIMO USB Adapter

Afbeeldingslocatie: http://www.rabinovich.org/images/Linksys-WRT54GL.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.iteme.com/site/big_images/F5D9050UK_big.jpg

Als de PC met de Wifi verbinding de hele nacht
heeft uit gestaan en ik hem S'morgens aan zet heeft deze helemaal geen netwerk meer
Het netwerk icoontje rechts onder in de taakbalkt staat dan met een rood kruisje
Als ik hem dan herstel krijg ik de melding, "Beperkt of geen netwerkverbinding"
Het icoontje van het netwerk staat dan wel recht onder in de taakbalk maar met een uiroepteken !
Als ik dan vervolgens de netwerkadapter uitschakel en weer inschakel zoekt ie het netwerk op
en heeft hij verbinding, wat kan hier het probleem zijn :?

Het gaat om de versie: WAP54GL v1.1 met Firmware v4.30.7

*** Edit ***

Probleem opgelost >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 16-05-2008 17:20 ]

Verwijderd

Ik heb exact de zelfde combinatie staan met hetzelfde probleem. Kun je beschrijven hoe je het uiteindelijk opgelost hebt???

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:34
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:17:
Ik heb exact de zelfde combinatie staan met hetzelfde probleem. Kun je beschrijven hoe je het uiteindelijk opgelost hebt???
Heb de software van de Belkin G+ MIMO verwijderd en gebruik alleen de windows software
om verbinding te maken met de Router en Internet . . ....

Verwijderd

Heb ongeveer ook zo een probleem : ik heb een linksys router die verbonden was met een draadloze laptop en een desktop : geen probleem. Nu wil mijn zoon op zijn kamer ook een draadloos internet dus koop ik bij VP een BELKIN N-MIMO adapter installeer alles maar geen ontvangst van mijn netwerk maar wel van de buren. Al 4 technische diensten ter woord gehad, vertellen allemaal iets anders maar niets helpt. Volgens VP ligt het aan de router,zou niet sterk genoeg zijn. Wie moet ik geloven ?