Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Met geheugen kan je beter even wachten! Ik moest destijds f 415,- betalen voor 128 MB SD-Ram....

Maar voor de rest is het een lekker systeempje.... Athlon power...
Waarom een GF2 MX als een Geforce DDR sneller is???
Whatever.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
128mb ram, k daar kan ik 256 van maken, maar dan ik het systeem voor mij, student op zwart zaad, echt niet meer betaalbaar. ik wil gewoon kunnen gamen voor niet al teveel geld. oh en ik heb het systeem ook zo gemaakt dat ik het over anderhalf jaar kan upgraden, 1.5gb proc erin, beter videokaart etc. evt. 19 inch scherm.
Asus 6800v heeft DDR
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
Dies een stuk sneller als die maxtor
En geloof me.... een nog grotere hd is ZEER handig...
Dat je een brander hebt zegt niet veel... ik zou er niet aan moeten denken dat als ik een mp3'tje zou willen spelen eerst 25 cd's met mp3's zou moeten doorzoeken...
Verwijderd
De selectie bij AMD is zodanig dat de beste cores de hoogste speed-ratings krijgen en de kwalitatief minder goede cores de laagste speed-rating.
Met een Duron 700 heb je dus de beste kwaliteit Duron-core die er is, omdat de 700 nu eenmaal de hoogste versie is. Met een Tbird 700 heb je juist de slechtste Tbird-core.
en de TB is dus gewoon wat sneller dabn de duron, ook wat duurder btw..
maar kwa overklokken gaat de thunderbird misschien beter, omdat deze in elk geval geen problemen zal krijgen omdat deze ontworpen is om op meer Mhz te draaien.
mvg FFF
Verwijderd
Welke monitor ben je van plan er aan te hangen?
Want je kan wel veel geld in een videokaart steken maar met een brakke monitor merk je er dan nog steeds weinig van
Verwijderd
www.fe700.com
Ruud >> Waarom niet?
-BRz- >> 1. die HD heb ik niet zien staan bij sww, maar ik zal nog een keer checken, ook ff in price watch. 2. dan label je je MP3-cd's toch?
rest van de mensen >> ahh staat vandaag een artikel Duron vs. T-bird op tweakers, Duron komt toch beter uit de bus. Dus ik denk dat ik voor duron 700 ga, ik game toch vooral veel, en daar is het snelheidsverschil minimaal
monitor is ander moeilijk punt, ik zit nu op +/- 3300 zonder monitor, dus monitortje van +/- 700 piek zit wel in budget, Liyama ofzo, is beste geloof ik. Ik kan altijd nog over anderhalf aar monitor verkopen en dan 19 inch kopen
Geheugen---> PC 133
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
waarom dat dan? Ik zou echt niet uit de voeten kunnen met 20 gb ook al heb ik een writer
Verwijderd
En trouwens ik vind het ook irri om er een cd in te doen als ik muziek wil luisteren daarom rip ik audio cds en copieer ze niet.
Welke 17" monitor?
Verwijderd
"ze moeten er allemaaal op staan want als ik een cdtje moet pakken om mp3's te luisteren dan krijg ik een lamme arm en word ik lui, en wat zullen mijn vrienden wel niet denken als ze zien dat ik een cd pak om mp3's te luisteren, daar heb ik toch een HD voor,,, en even lekker opscheppen met mijn grote HD terwijl ik ook een brander heb....pfffff.)
Man als je een brander heb brand die shit zooi dan gewoon op een cd...en welke debiel heeft in godsnaam 15 spellen op z'n hd die hij elke dag speelt!! nou niemand dus!!
Gewoon 2 a 3 belangrijke pellen wat progs die je dagelijksgebruikt en tools en natuurlijk de mp3's die je het meest luisterd!!
"ja en daar heb je natuurlijk 80 gig voor nodig he,,,,,,,haha lolbroeken

20 gig is meer dan zat hoor... hf ermee!!
uit.neem gewoon een penguin kast van informatique.
ik zou ook op tweakers pricewatch kijken of het niet goedkoper kan.
en als laatste tip: bezuinig niet op de monitor, die kan meerdere pc's mee.
Verwijderd
Plat scherm met goede refreshrates. Heb 'm zelf ook, op 91.3khz a 1152*864.
(En geen last van die domme streepjes in beeld zoals bij die Piyama monitor
)
weareborg >> die AOpen is mooi. maar ja, smaak is persoonlijk
wat betreft de monitor, ik wil nu gewoon een goeie 17 inch monitor die 2'-3 jaar meegaat, dan verkoop ik hem. Ik heb hem alleen in mijn geldloze studietijd nodig, daarna kan ik me betere comp/monitor veroorloven
STREEPJES IN BEELD BIJ PYAMA? EXPLAIN
Verder heb ik zelf ook een LG 795+,ben ik tevreden over. Die streepjes (stabilisatiedraden)op een "pyama" zie alleen op een witte achtergrond en na een poosje wen je eraan en dan stoort het je niet meer.
Donec eris felix, multos numerabis amicos
en de refresh rate is toch ook wel wat waard.
Minder snelle moeie ogen.
39
Verwijderd
-mobo is goed
-128MB is op zich genoeg, en zeker met deze hoge prijzen, prik je er volgend jaar gewoon wat bij
-lekker grote HD nemen, 15GB is ECHT te weinig, ik zou voor de 27GB IBM Deskstar gaan
-Geforce DDR is goed genoeg, maar waarom Asus, Creative is veel goedkoper en zo'n beetje even goed
-Heb je echt een 8 speed writer nodig, is 4 niet meer als genoeg?
-HQ-08, perfecte kast.
-17", ik moet er niet meer aan denken nu ik 21" heb. Kan je echt niet voor een 19" gaan, is niet goedkoop, maar wel 1 van de belangrijkste onderdelen van je PC, en gaat zeker het langst mee.
-SB live is goed kaartje, misschien een leuk 4-speaker+woofer systeempje erbij, die LabTec heeft goed geluid (voor 160 piek dan)
-Ik zou ECHT DVD nemen, kost een klein beetje meer, maar films op DVD is goed.
Tenzij je al losse DVD bij de TV hebt, dan gewoon CD.
Een net systeempje.
Verwijderd
LG 795 FT+ is een pracht scherm.
Gewoon een grote hd nemen, het kost niet veel meer en het is echt makkelijker dan cd's. (een playlist met 2500 nummers zorgt ervoor dat je niet elke keer hetzelfde liedje hoort
)
Verwijderd
en sluit me aan bij diddel:
een playlist met 2500 nummers zorgt ervoor dat je niet elke keer hetzelfde liedje hoort
Verwijderd
Een monitor is zo'n beetje het belangrijkste van je computer. Een grote harddisk is ook aan te raden, kost niet veel meer en 15gig is zo weg (windows en proggies=2gig, spellen worden alleen maar groter, mp3 brand ik niet graag op cd want cd wisselen is
, neem zeker 30gig, liefst 40)
Ik heb een hele goedkope 30gig IBM HDD gezien bij Jorg, maar deze is
DTLA-307030 DESKSTAR 75GXP 7200Rpm, ATA100 30GB (500 piek)
nou vraag ik me af wat DTLA precies is? is dat slechter dan DPTA of hoe zit dat? op, en ik zie geen 2mb cache staan, hoe erg is dat?