Sorry maar dit vond ik nog wel het toppunt dat de vorige geclosed werd en waarop dit gebaseerd is. Ik probeer en andere denken hier eveneens blijkbaar over aangezien hier toch meer mensen op elkaar reageren wat het nut van modden is, en dan wordt deze vervolgens zonder enig inspraak gesloten? Absoluut een not-done, en voor mij enkel een extra veer in de rug om aan te geven dat de meeste discussies 20% zoals ik al aangaf enkel discussies zijn maar uitlopen op niets.
Ipv te sluiten zou het misschien zo practisch zijn om mee te denken/reageren ipv gewoon te zeggen dat hierover discussieren geen optie is. Als dit de methode is, sorry maar delete mijn account dan maar want hier wil ik uberhaubt niet eens deel van maken. Ik lees talloze fora maar dit is wel het meest onbeschofte in tijden wat ik heb meegemaakt.
Ipv te sluiten zou het misschien zo practisch zijn om mee te denken/reageren ipv gewoon te zeggen dat hierover discussieren geen optie is. Als dit de methode is, sorry maar delete mijn account dan maar want hier wil ik uberhaubt niet eens deel van maken. Ik lees talloze fora maar dit is wel het meest onbeschofte in tijden wat ik heb meegemaakt.